صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از مطالبه سیاستهای کلی انتخابات در "پیام 18 ماده ای" امام خامنه ای در خصوص انتخابات از مسئولان توسط خبرنگاران این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۸۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش بسیج رسانه گیلان، محسن جعفری در نشست با جمعی از مدیران رسانه های گیلان با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی را در تبیین مسائل جاری و ارتقای بصیرت جامعه دارند، اظهار کرد: ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری که حاوی 18 ماده است باید توسط رسانه ها از مسئولان مطالبه گری شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر ممنوعیت استفاده از حمایت و امکانات بیگانگان اعم از مالی و تبلیغاتی توسط نامزدها و احزاب و برخورد به‌موقع دستگاه‌های ذی‌ربط، تاکید دارند، افزود: ایشان بر پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و هرگونه اقدام مغایر قانون، منافع ملی، وحدت ملی و امنیت ملی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت حسب مورد به آنها به‌ویژه جرایم امنیتی، مالی و تبلیغاتی و اقدامات تخریبی ضد داوطلبان. نیز تاکید فرمودند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه انتخابات پویا، شایسته سالار و اصلح گزین توسط ملت، انتخابات قانون مدار و عدالت محور  از مطالبات امام خامنه ای در ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات است،گفت: سیاستهای کلی انتخابات که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، سبب پیشرفت در حوزه سیاسی و به ویژه کارآمدتر کردن نظام انتخاباتی در کشور است.

جعفری، تعیین حدود و نوع هزینه‌ها و منابع مجاز و غیرمجاز انتخاباتی، شفاف‌سازی منابع و هزینه‌های انتخاباتی داوطلبان و تشکل‌های سیاسی و اعلام به مراجع ذی‌صلاح و اعمال نظارت دقیق بر آن و تعیین شیوه و چگونگی برخورد با تخلفات مالی را از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرای سیاستهای کلی انتخابات زمینه حضور حداکثری آگاهانه مردم نیز بیش از پیش فراهم می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشستهای بصیرتی اصحاب رسانه گیلان، گفت: بسیج رسانه این نشستها را با اهداف فرهنگی، آموزشی و بصیرتی برگزار می کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: این سازمان با برگزاری دوره طرح ولایت و دوره آموزشی خبرنگاری از مجموعه های پیشتاز در حوزه بصیرتی و آموزشی اصحاب رسانه در گیلان است.

جعفری با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان، تصریح کرد: به همت فعالان رسانه ای استان از سازمانهایی بودیم که زودتر از سایر استانها این جشنواره را در مرحله استانی برگزار کردیم.

وی ارتقای سواد رسانه اقشار مختلف را از اهداف سازمان بسیج رسانه دانست و تصریح کرد: آگاه سازی مردم از خط خبری رسانه های بیگانه و اهداف شوم آنان با ارتقای سواد رسانه ای محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه گیلان، در این نشست پیرامون برنامه های آتی بسیج رسانه با حضور مدیران تعدادی از رسانه ها تبادل نظر شد.

پایان/

ارسال نظرات