صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
امام جمعه شهرستان سیریک گفت: اعتماد به غرب و امریکا خود یک اشتباه بزرگی است برای اینکه امریکا بد عهدترین کشور و دشمن درجه یک اسلام و مسلمین است و اعتماد و همدستی با آن افتادن در چاهی است که بیرون آمدن از آن تاوانی سختی را خواهد داشت و انسان مومن و عاقل هیچ وقت یک اشتباه را دوبار تکرار نمی کند.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۲۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد:  سفارش و تاکیدات  مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) برای مسئولان نظام و انقلاب  در مقابل با  نشست و مذاکرات با غربی ها و امریکایی ها نشان از بد عهدی ها و سوابق سراسر دروغ و شیطانی آنهاست که همیشه به فکر دور زدن و سوء استفاده از طرف مقابل هستند.

وی افزود: امریکایی ها هنور به تعهدات برجام خود عمل نکردند و  در کمال بی شرمی و نقض همه تعهدات بین المللی کشور را محکوم به حمایت از حزب الله می کنند و می گویند تا دست از حمایت حزب الله بر ندارید تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی حائری ابراز کرد: تامین آب شرب برای مردم روستاهای شهرستان یکی از دغدغه های بزرگ مردم است که  بسیاری از روستاها ی شهرستان با آن مواجع هستند و بعلت فرسودگی ، ترگیدگی، عدم توسعه شبکه ، خرابی پمپ های مخازن پمپاژها آبرسانی نمی شود و برخی روستاها ۲۰ روز یکبار و برخی ماهی یک بار آبگیری می کنند که این بسیار فاجع و دردآور است.

صفایی حائری اذعان کرد: آیا اگر آب شرب مردم در مرکز استان ۱۰ روز قطع شود  مسئولان همین اندازه صبر  و تحمل می کنند فقط کافی است یک روز مردم  مرکز استان و خود مسئولان استانی اینجا باشند تا بفهمند مردم شهرستان سیریک چگونه با معضل بی آبی  دست و پنچه مبارزه می کنند.

وی اضافه کرد: آن طور که مردم روستای دودر به من اعلام کردند از اول محرم تاکنون آب به این روستا نرسیده و بی انصافی است که بعلت خرابی موتور پمپاژ در روستاهای کنارجو و یا کرپان و بعلت عدم  داشتن اعتبار جهت خرید و یا تعمیر آنها مردم این روستا از نعمت آب شرب محروم باشند .

صفایی حائری تصریح کرد: جای سوال است در کشور هر روزی خبر اختلاس های میلیاردی منتشر می شود و اعتبار برای اختلاس است اما برای درمان و رفع گرفتاری مردمی که در اولین و اصلی ترین مایع زندگی خویش عاجز و ناتوانند اعتبار و هزینه نیست که این جای بسی تاسف و افسوس فراوان دارد.

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: هر انسانی که بتواند ۵ خصلت اقامه نماز ، ایمان به خدا ، ایمان به آنچه پیغمبران الهی آوردنده اند ، عاقبت و آخرت و انفاق  را در همه امور زرندگی و حیات خویش رعایت و عمل کند یقیننا او جزء متقین و مفلحین خداوند  است.

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: انفاق در اسلام بذل و بخششی نیست که ثروتمندان به‌وسیله‌ی آن بر فقرا و ثروتمندان منّت بگذارند بلکه یک فریضه‌ی دینی است که انکار آن منجر به کفر و اهمال آن موجب فسق می‌شود و خداوند متعال کسانی‌که را انفاق نمی‌دهند با عذابی دردناک مورد تهدید قرار می دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: ربا در اسلام حرام است و ظاهر آن مال انسان را زیاد می کند ولی در عمل باعث کاهش و نابودی مال انسان می شود و انجام ربا در انسان اعلام جنگ با خداست.

حجت الاسلام صفایی حائری عنوان کرد: راه ورود به بهشت از تقوا و راه توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و خاندان پاک و مطهر آشرف مخلوقات عالم حضرت محمد مصطفی (ص) است و راه و نشانه دیگری برای هدایت بشریت به سمت بهشت وجود ندارد و همه راه ها از ایمان و تقوا و هدایت جستن از انبیا و اولیای خداست.

 

ارسال نظرات