صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 17 June 2023
قائم مقام کمیته امداد کردستان گفت: کمیته امداد کردستان اماکن مسکونی و لوازم منازل 48 هزار خانوار مددجو را زیر پوشش بیمه قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۴۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا طاهری در جمع مدیران و معاونین کمیته امداد کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از خدمات نوین این نهاد به مددجویان زیر پوشش در کنار حمایت‌های اقتصادی و مالی بحث بیمه حوادث اماکن و لوازم منزل این خانواده‌ها است.

طاهری گفت: در جهانی که پر از مخاطرات و حوادث غیرقابل پیش‌بینی است، زندگی و دستاوردهای مادی افراد در معرض صدمه و آسیب جدی و دائمی قرار دارد و بر این اساس بیمه و فواید حاصل از آن به عنوان یکی از ملزومات زندگی انسان‌ها خصوصا اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس طرح و برنامه جدیدی با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های بیمه در دستور کار این نهاد قرار گرفته و در این راستا کمیته امداد کردستان همه اماکن مسکونی و لوازم منازل 48 هزار خانوار مددجو را زیر پوشش بیمه قرار داده است.

قائم مقام کمیته امداد کردستان بیان کرد: در صورت وقوع حوادث و هرگونه عواقب ناشی از آن و به وجود آمدن خسارت به منازل مسکونی و لوازم مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این نهاد با پیگیری از طریق شرکت بیمه مربوطه، به جبران خسارت وارده اقدام می‌کند.

وی افزود: این بیمه شامل حوادث و اتفاقات غیرمترقبه همچون، آتش‌سوزی، سانحه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از بارش برف و باران، تگرگ، ترکیدگی لوله آب و لغزش و رانش زمین و غیره است.

طاهری اظهار کرد: با توجه به وضعیت ضعیف اقتصادی و مالی مددجویان، در صورت وقوع هرگونه حادثه، جبران خسارت برای این خانواده‌ها بسیار سخت است و این نهاد با هدف کمک به مددجویان و جبران خسارات به وجود آمده همه خانواده‌های زیر پوشش را بیمه حوادث کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پوشش بیمه‌ای و کاهش پیامدهای مالی و اقتصادی بعد از حوادث افزود: کمیته امداد همچنین با این کار زمینه ایجاد امنیت و کاهش تشویش، نگرانی و دلهره مددجویان از وقوع انواع حوادث زیانبار احتمالی را فراهم کرده است.

قائم مقام کمیته امداد کردستان گفت: سال گذشته در قالب بیمه حوادث مبلغ 269 میلیون تومان برای جبران خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه به مددجویان 32 خانوار روستایی و 352 خانوار شهری حادثه دیده در استان پرداخت کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: همه خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد کردستان در صورت وقوع هرگونه حادثه و به وجود آمدن خسارت مالی ناشی از آن می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، برای جبران خسارت از طریق این نهاد، پیگیری کنند.


ارسال نظرات