صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
تعداد سازمان های استفاده کننده از خدمات سامانه مدیریت حساب های بانکی بانک ملت(محب)، تا پایان شهریورماه سال جاری به ۴۴۲ موسسه و سازمان افزایش یافت.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۴۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ تعداد این سازمان ها در پایان سال گذشته، ۴۱۳ موسسه و در پایان سال ۹۳ تعداد ۳۵۷ موسسه بوده است.

بر اساس این گزارش، سامانه محب بانک ملت به عنوان نمونه کاملی ازOffice Bankingدرصدد آن است که مشتریان حقوقی همچون مشتریان حقیقی بتوانند بسیاری از خدمات متنوع بانکی و اختصاصی شرکت ها را در دفترکار خود دریافت کنند.

بر این اساس، مدیریت وجوه (شناسایی واریزی ها و برداشت ها)، انجام انواع حواله و انتقال وجوه به صورت موردی، گروهی، نسبتی(درصدی از وجوه) و یا مکانیزه، مدیریت انواع چک(گزارش  براساس وضعیت چک ها، تحریر، تایید، خدمات کلرینگ و..)، انواع گزارش های صورتحساب و مانده حساب ها بصورت تجمیعی و تفکیکی و شماتیکی در سطوح کاربران مدیریتی و عملیاتی از جمله خدمات قابل ارائه از طریق سامانه محب بانک ملت است.

در عین حال، عدم محدودیت در تعداد  تراکنش های صورتحساب، امکان ارائه وب سرویس های مختلف (فراخوانی اطلاعات از طریق اتصال سیستم مالی شرکت به سامانه محب)،  به هنگام و آنی بودن گزارش ها، شناسایی عاملان درآمدی و سهم درصد هر عامل از درآمد کل شرکت ، اتصال مستقیم به سامانهcore banking، کاهش چشمگیر مغایرت های مالی، گزارش های تجمیعی واریز و برداشت به حساب های متعدد و استفاده از گواهی امضای دیجیتال جهت انجام تراکنش های مالی،  برخی از ویژگی های مهم سامانه محب به شمار می روند.

انعطاف پذیری در تغییرات و خدمات مورد نیاز شرکت ها با توجه به بومی بودن سامانه بانکداری متمرکز و مالکیت شرکت بهسازان ملت، ایجاد مکانیزم شناسایی درآمدها (تعریف عناوین واریز) و پرداخت های شرکت بر اساس طبقه بندی عاملان و ذینفعان شرکت و قابلیت تعریف و ایجاد دسترسی به هر یک از خدمات و امکانات سامانه به کاربران در ساختارهای هرمی شکل در سراسر کشور برای شرکت های بزرگ، از دیگر ویژگی های سامانه مدیریت حساب های بانکی  بانک ملت  است.

سازمان ها و شرکت های هرمی شکل (دارای تعدد واحد  و زیر مجموعه در سراسر کشور)، سازمان  ها و شرکت های دارای تعدد حساب، سازمان ها و شرکت های دارای درآمدهای متعدد (عناوین واریزی مختلف) یا نیازمند مدیریت هزینه ها و مدیریت بودجه تخصیص یافته به زیر مجموعه و سازمان ها و شرکت های نیازمند شناسایی عاملان درآمدی و ذینفعان، به عنوان جامعه هدف سامانه محب بانک ملت تعیین شده است.

ارسال نظرات