صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - 28 September 2023
سردار فضلی در یادواره شهدای گمنام دانشگاه ملایر:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم ایران دشمن‌ستیز و استکبارستیز هستند، گفت: امروز دشمن از همین ویژگی مردم ما ترسیده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۶۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار علی فضلی در یادواره سه شهید گمنام دانشگاه ملایر با اشاره به مهم‌ترین تفاوت‌های ایران قبل و بعد انقلاب اظهار داشت: برخی می‌پرسند که ایران قبل از بعد انقلاب چه تفاوتی داشته و در آن زمان مردم نماز خوانده، روزه گرفته و عزاداری هم می‌کردند و بعد از انقلاب هم همین کارها را انجام می‌دادند.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب که سابقه بیش از پنج دهه مبارزه به همراه سایر علما،مراجع و شهدا را داشته و شرایط پیروزی انقلاب را محیا کردند در پاسخ به این سؤال قرآن، عترت و مردم را سه ویژگی مهم بعد از انقلاب عنوان کرده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مردم در حفظ انقلاب و دفاع همه‌جانبه آنان از انقلاب افزود: این تفاوت‌ها با سه ویژگی نقش و حضور ولایت‌فقیه، قانون اساسی و دشمن‌ستیزی به وجود آمده است.

وی گفت: هر قانونی که در مجلس شورای اسلامی بخواهد تصویب شود باید از محضر قضات شورای نگهبان گذشته و با قوانین اسلامی تطبیق داده شود.

سردار فضلی گفت: مردم ما تحمل ظلم و جور و تحمل سازش با دشمنان خدا را نداشته و اگر جنگ هشت‌ساله به ما تحمیل شد به دلیل آرمان‌های مردم و امام امت(ره) بود.

وی با اشاره به سخنی از امام درباره حمایت از فلسطین بیان کرد: امام (ره) فرموده‌اند که به‌واسطه آرمان‌های حمایت از فلسطین جنگ را به ما تحمیل کرده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی تأکید کرد: ما باید همواره مراقب بوده و دشمنان را رصد کنیم و هیچ‌گاه نباید از آن غافل شد.

سردار فضلی با بیان خاطراتی از عملیات کربلای چهار و کربلای پنج بیان کرد: برای عملیات کربلای چهار بیش از 6 ماه کار شناسایی، آموزش و تمرین شده اما این زحمات در کمتر از 6 ساعت ابتر شد.

وی افزود: در این عملیات قریب 10 هزار شهید، مجروح و مصدوم شیمیایی برای ایران باقی ماند و پس ‌ازاین در جلسه‌ای در قرارگاه خاتم در سه شبانه‌روز با حضور فرماندهان دلایل شکست بررسی شد و تصمیم به عملیاتی جدید گرفته شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از عملیات کربلای چهار امام در پیامی عنوان کردند که ما برای دین خدا به میدان آمده و در این راه شکست و پیروزی معنایی ندارد.

وی با اشاره به نحوه عملیات کربلای پنج و سختی‌های این عملیات بیان کرد: در این عملیات بیش از 85 درصد رزمنده‌ها بسیجی بوده یعنی مردم و امروز دشمن از همین مردم ما ترسیده است و همه آنان دانسته که مردم ایران دشمن‌ستیز و استکبارستیز هستند.

سردار فضلی دفاع مقدس را احیاگر نماز دانست و عنوان کرد: شهدا در معامله باخدا سرسوزنی شک نداشته و هیچ‌گاه از خودشان چیزی نمی‌گفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات