صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 16 August 2023
امام جمعه کوهبنان در جمع راهپیمایان یوم‌الله 13 آبان گفت: دولت آمریکا و متحدانش طی سال‌های گذشته همواره به دشمنی با ملت ما ادامه دادند و امروز هم هر جای دنیا کشتار و فتنه‌ای است، زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۲۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ حجت‌الاسلام جعفری  سخنران مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شهرستان کوهبنان در محل تجمع راهپیمایان بصیر این روز اظهار داشت: 13 آبان از روزهای حماسی و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی است که خون پاک دانش آموزان در صحن دانشگاه این شورش و جوشش را مضاعف کرد، در حالی که ملت وفادار به امام خمینی(ره) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با تمام وجود از انقلاب دفاع کردند.
وی تاکید کرد: براساس آیات و روایات، انسان مؤمن باید بداند با چه کسی باید ارتباط داشته باشد، کسانی که درصدد ظلم و استکبار هستند برای دوستی و ارتباط خوب نیستند، بنابراین مؤمن باید همیشه از موضع قدرت در برابر دشمنان وارد شود، چراکه مؤمن عزیز است و هیچ قدرت پوشالی نمی‌تواند در برابر قدرت ایمانی ایستادگی کند.
جعفری تبیین کرد: دولت آمریکا و متحدانش طی سال‌های گذشته همواره به دشمنی با ملت ما ادامه دادند و امروز هم هر جای دنیا کشتار و فتنه‌ای است، زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی یادآور شد: آمریکایی‌ها حتی به دوستان خودشان نیز رحم نمی‌کنند و نمونه بارز آن حکومت پهلوی است که غلام حلقه به گوش آنان بودند، اما شاهد خیانت، غارت اموال عمومی مردم ایران، ترور افراد و شخصیت‌ها در این دوران هستیم.
جعفری خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، کسانی که طی 60 سال از خیانت به ملت ما دریغ نکردند و همواره درصدد بودند تا به اقتصاد، فرهنگ، مذهب و سیاست ما از راه‌های مختلف ضربه بزنند، اما ملت ایران همچنان پابرجا و مقاوم ایستاده است.
امام جمعه کوهبنان متذکر شد: براساس دستور قرآن ما موظف هستیم در برابر استکبار بایستیم و جهاد در راه خدا را به عنوان بهترین مدرک و سر لوحه در مقابل آمریکا داشته باشیم و بدانیم اگر با آمریکا کنار بیاییم و دوستی کنیم باز هم شاهد خیانت آنان خواهیم بود.
وی عنوان کرد: بعد از این همه مذاکرات در قضیه برجام، امروز ملت ایران شاهد خیانت و بدعهدی آمریکایی‌ها هستند، باید هوشیار و بصیر باشیم وقتی مدیریتی قرآنی و رهبری فرزانه داریم باید با تمام وجود گوش به فرمان او باشیم، البته امروز مردم و مسئولان همگان به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
جعفری گفت: بهترین راه مقابله با استکبار مقاومت و ایستادگی در برابر آنان همراه با دسترسی به تجهیزات مدرن و روز است که به دست جوانان برومند ایران اسلامی ساخته می‌شود و ترس و وحشت را در وجود دشمنان به ارمغان می‌آورد.
وی یادآور شد: باید در مسائل فرهنگی و اقتصادی نیز تلاش ما مضاعف باشد در مسائل فرهنگی کوچکترین بی‌دقتی و بی‌تدبیری زمینه را برای نفوذ دشمن فراهم می‌کند و در بحث اقتصاد نیز باید توصیه‌های مقام معظم رهبری جدی گرفته شود.
امام جمعه کوهبنان اضافه کرد: برای تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی باید در راستای تولید با کیفیت داخلی و خرید محصولات داخلی اقدام شود و تولید کنند‌گان تعهد داشته باشند اجناس با کیفیتی وارد بازار کنند که دیگر مردم به سمت و سوی کالای خارجی نروند‌.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید در کنار هم در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند و از فرصت پیش آمده بهره وافر ببرند، مردم با استفاده از وام‌های خوب بسیج سازندگی و مراکز دیگر در راستای افزایش تولید گام بردارند.
جعفری به همایش بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: چنین اجتماع بزرگی فقط در اربعین آن هم در کربلا اتفاق می‌افتد که علاوه بر شیعیان، محبان اهل بیت ( ع ) و فرقه‌های غیر مسلمان در این مراسم عظیم شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات