صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
امام جمعه میاندوآب گفت: سعادت ما در سایه مبارزه با استکبار است نه مذاکره و برای ادامه راه پیشرفت و توسعه کشور، باید در مقابل دشمنان و استکبار مقاومت و ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۱۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جمع راهپیمایان 13 آبان در میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی، به وجوه مشترک 13 آبان و قیام عاشورا اشاره و اظهار کرد: 13 آبان تجلی آزادی خواهی و شعار هیهات من الذله اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل یزیدیان در روز عاشورا بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پیام 13 آبان عدم سازش با دشمن است، افزود: حق و باطل همیشه وجود دارد و امام خمینی(ره) نیز به تاسی از امام حسین(ع) و به پشتیبانی مردم مقابل ظلم و ظلمت و استکبار ایستادند.

وی با اشاره به اینکه روح استکبار، مقابله با ارزش هاست، گفت: رژیم طاغوت و استکبار جهانی تمام ارزش های را زیرپا گذاشته بودند و در مقابل این ظلم و باطل و تاریکی، امام خمینی(ره) و دانشجویان پیرو خط امام ایستادند و دندان های استکبار را شکستند.

حسن زاده با بیان اینکه عاشورا یعنی شکستن شاخ استکبار و انقلاب اسلامی ایران نیز که برگرفته از فرهنگ عاشوراست، یعنی شکستن استکبار، تصریح کرد:عزت و رفاه مردم در سایه ایستادگی و مقابله با استکبار است و اگر کسی روحیه استکبارستیزی نداشته باشد، اگر تنها به تولی و امر به معروف در مقابل تبری و نهی از منکر قائل باشند، در مقابل استکبار جهانی بی خاصیت و بی تفاوت باشد، در آن صورت همان بلایی بر سر آنها می آید که بر سر مصر، تونس و دیگر کشورها آمد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه سعادت ما در سایه مبارزه با استکبار است نه مذاکره، اظهار کرد: باید با قدرت معنویت و مردم در مقابل دشمنان و استکبار ایستاد تا به سعادت رسید.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: با بیان اینکه کسانی که از آمریکا درس می گیرند و زبان گویای آمریکا در کشور هستند تا در کشور اختلاف و شبهه افکنی کنند، بدانند که مبارزه مردم ایران اسلامی با آمریکا، به دلیل وجود حق و باطل و تولی و تبری و درس گرفتن از قرآن، اشداعلی الکفار و رحما بینهم است.

حسن زاده با بیان اینکه متاسفانه برخی در شبکه های اجتماعی تریبون دشمن شده اند و می گویند حل مشکلات و آبادی کشور در گرو سازش با کدخداست، تصریح کرد: آبادی کشور در گرو سازش با کدخدا نیست، مذاکره و سازش راه پیشرفت کشور نیست، مگر این افراد سرنوشت کشورهای هم پیاله با آمریکا را نمی بینند؟

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه آمریکا بدعهد بوده و ما به آمریکای جهان خوار بی اعتماد هستیم، افزود: راه پیشرفت و توسعه کشور، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است و اگر آگاه و بصیر باشیم تا آخرین لحظه در مقابل دشمن می ایسیتم.

وی گفت: عده ای عوام فریب و دنیا طلب با کمک آمریکای جهانخوار، به دنبال توطئه و به خطر انداختن آینده کشور هستند و لذا باید هوشیار و بصیر بود.

حسن زاده با تاکید بر اینکه آینده کشور امید به جوانان و نگاه به درون است، اظهار کرد: ایستادگی تنها راه پیروزی است و نباید روحیه انقلابی را از دست بدهیم چرا که در صورت بی خاصیتی، دشمن پیشرفت می کند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به مناظرات انتخاباتی در آمریکا اشاره کرد و گفت: این کشور قبل از اینکه ادعای کدخدایی در دنیا و حل مشکلات کشورها را بکند، اول باید خود را اصلاح کند.

ارسال نظرات