صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 27 June 2023
خبرگزاری بسیج: بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) به منظور ارائه خدمات پزشكي به زائران اربعین 35 نفر از پزشکان مجرب این مرکز درمانی را به كربلای معلی اعزام می کند.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۳۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ تاتلی مدیر روابط عمومی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) با اعلام این خبر گفت: امسال اين بيمارستان با استعانت از خداوند منان و الطاف بيكران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) 21 آبان ماه 35 نفر كادر مجرب اعم از پزشك( فوق تخصص، متخصص و پزشک عمومي)، پرستار، ماما، بهيار و همچنين حدود 150 قلم داروهای ضروری به ارزش 50 ميليون تومان و تعدادی تجهيزات پزشكی به ارزش 150ميليون تومان به كربلای معلی اعزام خواهد کرد.

وی افزود: توليت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) در طول دوسال گذشته از بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) شهرری، به منظور ارائه خدمات پزشکی به زائران و عاشقان اهل بیت در كربلای معلی، دعوت کرد که خدمت رسانی پزشكان این مرکز درمانی با استقبال كم نظير متوليان امر قرار گرفت.

تاتلی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) سال 93 در نخستین سال حضور خود در کربلای معلی با 14 نفر، در سال 94 با 25 نفر و امسال در سومین سال حضور خود در کربلا با 35 نفر تیم پزشكی مجرب اعم پزشكان فوق تخصص، متخصص و عمومی و همچنين عده ای پرستار در مدت 10 روز قبل از اربعين در كربلای معلی، ابتدای خيابان بغداد و در فاصله 100 متری بارگاه مطهر حضرت اباالفضل العباس (ع) در مركز درمانی توليت حضرت عباس (ع) در سه شيفت كاری اقدام به فعالیت و ارائه خدمات پزشكی و درمانی به زائران اربعین می کند.

 وی اظهار داشت: سال گذشته روزانه حدود 2000 نفر بيمار به اين مركز مراجعه می کردند كه به صورت رایگان ويزيت و داروی های مورد نیاز آنها نیز به صورت رايگان تقدیم می شد.  

تاتلی همچنین، ارسال يك دستگاه آسانسور با 4 كابين برای نصب در درمانگاه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) را از دیگر اقدامات بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) برشمرد و گفت: هزينه های خريد آسانسور، خريد دارو و تجهيزات پزشكی از سوی خيرين و نيكوكاران اهداء شده است که حدود 15 روز قبل این سیستم ها توسط 7 نفر نيرو اعم از مهندس، معمار و کارشناسان امور تاسيساتی به منظور نصب و همچنين بازسازی بخش هایی از اين درمانگاه به كربلای معلی اعزام شد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س)، همچنین ارسال يك دستگاه يونيت دندانپزشكی به همراه كمپرسور و تابوره، یک دستگاه گاما پروپ، تخت سه شكن، الكترو كارديوگراف، پالس اكسيمتری، مانيتورينگ پرتابل، ترالی پانسمان، الكترو شوك، آمبوبگ، فشار سنج و اينيوژن پمپ را از دیگر اقدامات اين بيمارستان برای تجهیز درمانگاه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) اعلام کرد.

 

         

 

 

ارسال نظرات