صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان عنوان کرد
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان گفت: هدف اصلی دشمن از ناامن کردن خاورمیانه جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۷۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا غلامی‌پاک امروز در گردهمایی بافت 110 کلاه برای مدافعین حرم در کانون اسلامی خواهران اظهار داشت: شکل‌گیری اولیه جبهه مقاومت اسلامی با تشکیل گروه‌هایی مانند گروه‌های جهاد اسلامی حماس و حزب الله لبنان و اکنون سایر گروه‌های جهادی آرام آرام کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس که این جنگ بر ما تحمیل شد همه کشورهای همسایه ما با صدام در جنگ شرکت کردند و در اینجا فقط یک کشور بود که تا پایان جنگ همراه کشور ما بود و آن سوریه بود.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان عنوان کرد: سوریه به عنوان محور برای مقاومت اسلامی در نظر گرفته می شود بنابراین به این دلیل که سوریه در مرکز کشورهای غرب آسیا قرار گرفته و از نظر استراتژیک جزء استراتژیک‌ترین کشور منطقه است دشمن تصمیم می‌گیرد که این کشور را از میان بردارد.

وی بیان داشت: دشمنان می‌خواستند آن هلال شیعی که در منطقه غرب آسیا است تحقق نیابد و به دنبال آن شعار یهودی‌ها که از نیل تا فرات را باید بگیریم، بنابراین به هدف خود نرسیدند.

غلامی‌پاک افزود: دشمن نقشه‌ای را که برای نابودی منطقه کشیده بود در آن ناکام مانده است و امروز به دنبال این است که به شکلی از باتلاقی که در آن گیر کرده نجات دهد و به‌جای کمک رسانی انسان دوستانه، بمب و مهمات و موشک را در محموله‌های خود وارد سوریه و عراق می‌کند و تمام این به‌خاطر این است که خود را به عنوان کدخدای دنیا می‌داند و تمام سعی و تلاشش این است که جلوی نفوذ ایران را در منطقه بگیرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان بوده و سعی و تلاش استکبار جهانی بر این است ناامن‌ترین منطقه دنیا خاورمیانه باشد و می بینیم که در ناامن ترین منطقه دنیا ایران اسلامی همانند نگین انگشتری در خاورمیانه می‌درخشد.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: اگر مردم از محور مقاومت پشتیبانی نکنند، محور مقاومت هیچ پشتیبانی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز تشکیل این ستاد در همدان بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان کمک نقدی و بالغ بر 2 میلیارد تومان کمک های غیرنقدی مردم به جبهه مقاومت بوده است.

غلامی‌پاک اضافه کرد: ما مسلمانان هیچ حامی غیر از خداوند متعال نداریم و در هر کجای دنیا هر مسلمانی مورد هجمه قرار بگیرد ما خود را موظف می‌دانیم که از آن حمایت کنیم و امروز شاهد هستیم که در عرصه‌های مختلف با دشمنان اسلام در هر کجای دنیا با افتخار می‌جنگیم و هیچ ابایی نیز از گفتن آن نداریم.

وی ابراز امیدواری کرد: با این روالی که در پیش گرفته شده اگر آمریکای جنایتکار جنایت جدیدی را مرتکب نشود و نقشه جدیدی را طراحی نکند تا پایان سال سوریه به پیروزی دست یابد و کار داعش و تکفیری ها که با نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می زنند یکسره می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات