صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - 16 June 2023
رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی؛
رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت:ساخت دهکده مقاومت و اجرای یادواره های شهدا فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با شهدا است.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۳۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص ولین اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت: فعالیتهای خوب و بدیعی در راستای این کار فرهنگی بزرگ و ملی برگزار شده است که نتیجه زحمات شبانه روزی   است.

اسدالله قره خانی گفت:ما هرآنچه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگری این عزیزان است و لذا می بایست این مراسمات استمرار داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:شهدا قهرمانان اعتقادی و ملی ما هستند و در یک برهه ای از تاریخ برای سربلندی این کشور و آرمانهای آن تا پای جان با دشمنان جنگیدند و جان خود را فدا کردند و امروز ما حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم زنده نگه داشتن یاد این عزیزان است.

وی افزود:دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که این راه ادامه دارد و اگر بار دیگر چشم طمع به این خاک داشته باشند با پاسخی دندان شکن از جانب این مردم پاسخ خود را خواهند گرفت.

قره خانی ساخت دهکده مقاومت و اجرای یادواره های شهدا را فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: چنین فعالیتهایی باعث ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل جدید خواهد بود و ثمرات خوبی را به همراه خواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته اشاره و گفت:امروز جنگ نرم از طریق فضای مجازی، رسانه های تصویری و تبلیغاتی به صورت وسیع صورت گرفته که همه از طریق استکبار جهانی و ضد انقلاب برنامه ریزی می شود. آنها در مرحله اول اعتقادات، ارزش های خلق شده در انقلاب و حتی فرهنگ ملی مارا نشانه گرفته اند و تلاششان هم بر روی قشر جوان است، ولذا باید جوانان را با ارزش های فرهنگی، اعتقادات دینی و داشته های با ارزش فرهنگی خودمان آشنا نماییم.

وی گفت: جوانان باید بدانند که انگیزه شهدا از دفاع از کشور و مرز های اعتقادی چه بوده است و این وظفه ماست تا به نسل بعدی القا کنیم که ما در گذشته جوانانی را داشته ایم که بدون هیچ چشم داشتی در مقابل دشمن مقابله کردند و اگر این جوانان نبودند ما اکنون این عزت و اقتدار را نداشتیم

قره خانی افزود:با وجودی که امروزکشور ما در وسط آتش قرار دارد و یک ناامنی در کشورهای همسایه وجود دارد ولی هنوز همان جزیره ثبات در کشور ماباقی مانده است و این امر اتفاقی نیست، زیرا شهدا و جانبازان ما با جوانمردی زمینه ساز این امر بوده اند.و این وظیفه ما است که این میراث مهم و گران قدر را حفظ کرده و انتقال دهیم ویکی از راه های انتقال این فرهنگ برگزاری چنین جشنواره های بزرگی است.

 قره خانی گفت: ما نمیتوانیم فضای مجازی را کنار بگذاریم ولی باید آن را هدایت کنیم، ما در برگزاری مراسمات مذهبی خوب پیش رفته ایم ولی باید فعالیت ها را متناسب با افکار و رفتار جوانان و متناسب با تجهیزات روز پیش ببریم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات