صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - 16 July 2023
ناحیه مقاومت بسیج نطنزازابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال را از طریق بانک عامل وام به طرح های اقتصاد مقاومتی تخصیص داده که از این مبلغ حدود ۷۴۰ میلیون ریال آن به بسیجیان واگذار شده است .
کد خبر: ۸۷۷۷۴۷۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه نطنز درگفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب از سال ۱۳۸۹ تاکنون پیوسته بر لزوم افزایش تولیدات داخلی و حمایت سازمان ها و نهادها از تولیدکنندگان داخلی درایجاد بنگاه زودبازده و جهاد اقتصادی تاکید داشته اند.

سرهنگ دوم پاسدار "حسین آقادوستی " افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  پیرامون ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به بانک عامل وام تخصیص داده شده که از این مبلغ حدود ۷۴۰ میلیون ریال آن واگذار شده و مابقی در حال انجام مراحل بانکی آن است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در قالب اشتغال و اقتصاد مقاومتی با عرصه های پرورش شتر، آبزیان، زنبور عسل، مرغ بومی، ماکیان مثل بلدرچین و کبک و بوقلمون، شتر مرغ، گیاهان دارویی، زعفران و پرورش قارچ، صنایع تبدیلی و صنایع دستی به بسیجیان شهرستان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه با بیان اینکه هدف بسیج تسهیل تولید و کمک به مردم در رونق بخشیدن به اقتصاد است، گفت: یکی از عرصه های اقتصادی که نیازمند توجه مسوولان است «صنایع تبدیلی کوچک روستایی»است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: در بسیج مستضعفین ماموریت اصلی فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی بر دوش سازمان بسیج سازندگی نهاده شده و این قشر از بسیج از سال ۱۳۹۲ فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی با هدف اشتغالزایی و افزایش تولید در حوزه های مرتبط با امنیت غذایی مردم را در دستور کار قرار داده است.

" آقادوستی" خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت استفاده از تسهیلات درعرصه های اشاره شده می توانند با مراجعه به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان نطنز و بخش امامزاده (بادرود) وبسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز از ضوابط و شرایط استفاده از این تسهیلات آگاهی پیدا کنند.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب درباره لزوم دعوت دولت از بسیج فرمودند: "بخشهایی وجود دارند خارج از دولت؛ اینها میتوانند در اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کنند، از جمله بسیج؛ من یک گزارشی [هم‌] دیدم. خیلی لازم است به نظر من -اگر وقت کنند آقای رئیس‌جمهور یا لااقل آقای جهانگیری- که بخواهید و ببینید مجموعه‌ بسیج در مورد اقتصاد مقاومتی چه کارهایی می‌توانند انجام بدهند و ظرفیّتش را دارند؛ ظرفیّت خیلی خوبی است. بسیج چیز کمی نیست، چیز کوچکی نیست؛ بسیج یک مجموعه‌ی عظیم و آماده‌به‌کاری است؛ اینها را بخواهید، ببینید چه‌کار میتوانند بکنند؛ اینها می‌آیند امکانات خودشان را عرضه میکنند و میگویند این‌کارها را هم کرده‌ایم. به نظر من امکاناتِ (خوبی هست‌).

تصاویر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات