صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 26 August 2023
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه در طول هفته گرامیداشت بسیج 350 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد گفت : این تعداد از برنامه ها از 30آبان ماه امسال آغاز و تا ششم آذر ماه سالجاری ادامه خواهد داشت .
کد خبر: ۸۷۷۸۵۳۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرنگار  خبرگزاري بسيج از دامغان،‌ سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته گرامیداشت بسیج با تشریح رئوس برنامه های شاخص این هفته اظهار داشت : فضاسازی و آماده سازی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهری و روستایی ، همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی و فرهنگی ، اجرای نمایشنامه واقعه کربلا ، برگزاری شب خاطره با حضور راویان دفاع مقدس ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ، اردوی بسیج سازندگی ، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ، افتتاح استخر پرورش ماهی ( طرح اقتصاد مقاومتی ) ، دیدار سرمربیان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان با امام جمعه ، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی دامغان ، برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه های دامغان ، همایش بصیرتی کارمندان دولت ، رژه موتوری و گلباران قبور مطهر شهدا ، همایش بزرگ 5 آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل ، تجلیل از بسیجیان شاخص ، نمایشگاه کتاب و محصولات اقتصاد مقاومتی ،  برگزاری کارگاه های آموزشی تائید محتوا و فرهنگی ، مشاوره سبک زندگی وبرگزاری یادواره شهدای دانش آموز از مهمترین و شاخص ترین برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان دامغان است .

وی اضافه کرد : شعار محوری هفته گرامیداشت بسیج به عنوان ، بسیج ، انقلاب و خدمتگزاری نامگذاری شده است .

فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد : امروزتفکر بسیجی در کشور در حال ترویج و گسترش است و این تفکر ارزشمند و مقدس نشانه رسیدن به استقلال است و اعتبارو ارتقا ء شخصیت بین المللی جمهوری اسلامی ایران به برکت بسیج است و بسیج محصول پرخیر و برکت انقلاب اسلامی ایران است که به فرمان امام ( ره ) بنا و تاسیس شده است .

وی با بیان اینکه ضرورت حضور بسیج در عرصه ملی و بین المللی برکسی پوشیده نیست افزود : ثمره حضور بسیج در دفاع از کشور و دفاع از مظلومان عالم منطقه قابل مشاهده است و با فعالیت و حضوری ارزشمند در زمینه های مختلف توانسته است نقشه ها و توطئه های دشمنان را برملا و خنثی کند .

وی خاطر نشان کرد : پیروزی و موفقیت های بسیج زمینه ساز الگوسازی برای سایر کشورها است و این نشان از حضور بسیج و بسیجیان در تمامی عرصه ها است و خود را تابع ولایت فقیه میدانند و به عنوان افتخاری بسیار بزرگ در این راه گام برمی دارند .

خوشقدم اضافه کرد : حضرت امام راحل فرمدند در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و مقام معظم رهبری نیز فرمدند بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان ها و ما نیز باید راه ، روش و سیره امام ( ره ) و مقام معظم رهبری طی و دنبال کنیم .

وی گفت : فکر بسیجی نجات بخش امت اسلامی و برگرفته از ایده اسلامی است و امیدواریم برنامه های هفته گرامیداشت امسال بسیج با همراهی و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان و بسیجیان ، رزمندگان و ایثارگران با شکوهتر از سال های قبل برگزار شود .

در این جلسه هریک ازمدیران دستگاه های اجرایی حاظر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در باره اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته گرامیداشت بسیج امسال در شهرستان دامغان پرداختند .

ارسال نظرات