صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در شهرستان بیرجند بیش از 450 رده بسیج وجود دارد. در همه رده های مختلف بیش از یکصد برنامه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۶۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی در نشست خبری برنامه های هفته بسیج با تسلیت اربعین حسینی و گرامی داشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهارداشت : هفته بسیج با یکصد عنوان برنامه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب است افزود: قوام انقلاب به بسیج می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: بسیج به عنوان یک نیروی عظیم حافظ انقلاب اسلامی است برای همین باید قدردان بسیج باشیم و از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلف در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج از ابتدای تشکیل، خدمتگذار انقلاب بوده است افزود: در شهرستان بیرجند بیش از 450رده بسیج وجود دارد. در همه رده های مختلف بیش از یکصد برنامه اجرا خواهد شد.

 

فلاحی عنوان کرد: برنامه های محوری در سطح شهرستان بیرجند برگزار می شود که اولین برنامه دیدار فرماندهان، مسئولین، مربیان و سرگروههای صالحین با نماینده ولی فقیه در استان است.

وی ادامه داد: همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی از محل میدان آزادی بیرجند به سمت شهدای باقریه در اولین روز هفته بسیج و عزاداری دسته جمعی در شهدای باقریه با سخنرانی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: برگزاری همایش " بزرگ مرد کوچک " با حضور یک هزار و 200نفر از دانش آموزان مقطع اول و دوم دبیرستان در حسینیه جماران با سخنرانی مسئول بسیج دانش آموزی کشور برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تجمع بسیجیان با عنوان میثاق با ولایت با حضور گردان های بیت المقدس ، امام حسین و امام علی(ع) بسیج در محل ناحیه بیرجند، غبارروبی گلزار شهدا با حضور بسیجیان و مسئولین استانی، برگزاری میقات صالحین که 70درصد حلقه های صالحین حضور دارند از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

 

وی با بیان اینکه 2 هزار و 500 حلقه صالحین در شهرستان بیرجند در کلیه اقشار سازماندهی شده اند گفت: برگزاری کارگاه های هم اندیشی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی که در سال جاری یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به حدود 65 کارگاه اقتصاد مقاومتی و زود بازده تسهیلات واگذار شده است.

فلاحی ادامه داد: فضا سازی عمومی در کلیه رده های بسیج و ادارات، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی ، اعزام سخنران به مدارس ، برگزاری نشست های عاشقان ولایت و منتظران موعود، ویزیت رایگان در مناطق روستایی و محروم شهرستان و مسابقات ورزشی و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان از دیگر برنامه های هفته بسیج در بیرجند است.

وی ابراز داشت: اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یک مرحله با حضور 191دانش آموز صورت گرفته و در مرحله بهمن و اسفند ماه نیز 450نفر در قالب 10دستگاه اتوبوس به این مناطق با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اعزام خواهدشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: 585 نفر از دانش آموزان دختر نیز در قالب 15 دستگاه اتوبوس در آذرماه اعزام خواهند شد.


ارسال نظرات