صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - 14 June 2023
یک بانوی بسیجی اهل شهرستان سامان در استان چهارمحال و بختیاری با تولید تابلو فرش های هنری نام خود را درلیست کارآفرینان موفق بسیجی به ثبت رساند.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  درآستانه هفته مقدس بسیج و درراستای تحقق شعار محوري هفته بسيج امسال، با عنوان " بسیج، انقلابی و خدمتگزار" ، و نظر به منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و تحقق بخشیدن به شعار سال۹۵ ازسوی معظم له با عنوان " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " و نیز رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی و نقش خانواده ها در تفکر و عمل انقلابی ، خواهربسیجی" لیلا امیری سامانی" موفق شد با ایجاد و راه اندازی کارگاه تولیدات تابلو فرش،وارد عرصه کارآفرینی شود.

بسیجی " لیلا امیری" ،  با تولید تابلو فرش های متفاوت و ایجاد کلاس های آموزشی این حرفه، یکی از بانوان موفق سامانی است که توانسته برای حداقل یکصدوپنجاه خواهر بسیجی کارآفرینی وایجاد اشتغال کند.

 امیری، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نظر به توصیه ها و رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  و راهنمایی های مسئولین بسیج شهرستان، پیرامون مقوله ی اقتصاد مقاومتی و با حمایت بسیج سازندگی شهرستان سامان، مبنی برجذب مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات بانکی و حمایت خانواده با آورده مبلغ یکصدمیلیون ریال توانستم در ایجاد اشتغال، به اقتصاد خانواده ام و همشهریانم کمک کنم.

وی ادامه داد:در مجموع، تعداد یکصدو پنجاه نفرازخواهران بسیجی، دراین دوره از کلاس های آموزشی شرکت نموده اند و تاکنون ضمن موفقیت درتولید تابلوفرش توانسته اند برای خود و خانواده شان ایجاد اشتغال نمایند.

این کارآفرین بسیجی افزود: من به کمک خانواده ام در محل منزل مسکونی ام واقع در شهر سامان در یکی از اتاقهای منزل پدری ام که مساحتی حدود  سی و پنج مترمربع دارد، توانسته ام زمینه اشتغال مستقیم برای خودم و اشتغال غیر مستقیم برای خواهران بسیجی ، را فراهم کنم و راه درآمد خانواده و امرار معاش آنان را نیز تامین نمایم .

" امیری" انتظار خود از مسئولین را این گونه بیان داشت و خاطر نشان کرد: انتظار من و تمام کسانی که دراین حرفه مشغول به کار هستند،از مسئولین شهرستان سامان واستان این است که با ایجاد بازارهای فروش محصولات و تولیدات تابلو فرش و درحرفه های گوناگون، در جهت عرضه و فروش این قبیل تولیدات ، حمایت از تولید را در اولویت کاری خود قرار دهند و این موضوع محقق نمی شود مگر اینکه مسئولین با تفکر انقلابی، اقدام و عمل کنند. 

وی در پایان گفت: بسیج همواره به عنوان سنگردار فرامین امام خامنه ای ، در راستای خوداشتغالی و کمک به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی میهن عزیز اسلامی مان ،از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نخواد کرد و در سنگر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران تا آخر ایستاده است.

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات