صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 16 August 2023
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: اقتصاد دولت هرچه کار آمد تر شود انقلاب ماندگار تر و هرچه کار آمدی را از دست بدهد مردم با یاس و تردید روبه رو می شوند و بستری برای نفوذی دشمن فراهم می شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار مرتضی کشکولی صبح در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از تولیدکنندگان برتر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی اظهار داشت: آنچه دشمن را ترسانده و به خشونت‌های حیوانی وادار کرده وجود همین فعالیت‌های انقلابی است و آنچه سبب می‌شود انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شود داشتن حکومتی مردمی است.

وی گفت: در سطح کشور محرومیت‌زدایی 100 دهستان در دستور کار سپاه قرارگرفته که در استان لرستان پنج دهستان محرومیت‌زدایی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود: در این دهستان‌ها اقدامات زیرساختی، سلامت، فرهنگی، اشتغال‌زایی انجام می‌شود که برای هر دهستان 14 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر مملکتی اسلامی و مردمی‌تر باشد ماندگار می‌شود بیان کرد: یکی از دغدغه‌های صاحب‌نظران و نخبگان این است که چگونه می‌توانیم دولت را در اقتصاد کارآمد کنیم و افزایش کارآمدی نظام در حل مسائل اقتصادی دولت و معیشت مردم محقق شود.

سردار کشکولی تصریح کرد: هر چه دولت کارآمدتر باشد انقلاب ماندگارتر است و هرچه کارآمدی خود را از دست بدهد با یاس و ناامیدی مواجه می‌شود و بستری برای نفوذ دشمن فراهم می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: مقام معظم رهبری در سال 92 سیاست‌های 24 گانه ای در راستای  اقتصاد مقاومتی  به دستگاه‌ها ابلاغ کردند که تنها راه برون‌رفت از  تحریم‌ها و تنها نسخه‌ای است که می‌تواند مشکل کشور را حل کند.

وی اظهار داشت: در سیاست‌های 24 گانه مقام معظم رهبری دو هدف و چند رویکرد وجود دارد که هدف نخست آن پویایی و بهبود شاخص‌های مقاومت است.

 

سردار کشکولی بابیان اینکه برخی از صاحب‌نظران معتقدند تمرکز قدرت را باید در اقتصاد از بین برد افزود: اقتصاد مقاومتی به معنی تشخص حوزه‌های فعال و تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن فشارها است و باید حوزه‌هایی که به اقتصاد فشار می‌آورد را شناسایی کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه مقاوم‌سازی باید هوشمند باشد عنوان کرد: در اقتصاد مقاومتی باید آگاه‌تر و هوشمندانه کارکنیم تا انقلاب اسلامی پویاتر شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری تأکیددارند اقتصاد مقاومتی باید الگوی الهام‌بخش نظام اقتصادی باشد و اسلام را عینیت بخشد به‌طوری‌که زمینه و فرصت را برای نقش آمیزی مردم در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.

 

وی تصریح کرد: باید در راستای تولید به‌جایی برسیم که وابستگی به خارج نداشته باشیم و در راستای افزایش تولید داخلی و کیفیت محصولات داخلی تلاش کنیم.

 
ارسال نظرات