صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 20 December 2023
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: شهدا زنده هستند و ناظر اعمال و رفتار ما و این حجتی است بر مردم که آرمان‌ها، ارزش‌ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران را که این شهدا به خاطر تحقق آنها خون خود را اهدا کردند فراموش نکنند و به آن متعهد باشند.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی اکبر کریمی شامگاه پنجشنبه چهارم آذرماه در اولین یادواره شهدای مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح‌آباد کلانشهر اراک ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره بسیجیان انقلاب اسلامی ایران گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را در طول تاریخ زنده نگه داشته است» و این یک حقیقت است.

وی افزود: شیعه با الگو برداری از قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا توانست با حضور حماسی خود هویت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی خود را در قرن‌های گذشته حفظ کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و قیام آن حضرت است. انقلاب اسلامی نمود تأسی به امام حسین(ع)، مشی و مرام آن حضرت در عدم سازش با ظالمان، عدم پذیرش ظلم، مبارزه و ستیز با ظالمین و تلاش برای امر به معروف و نهی از منکر و استقرار حکومت دینی است.

کریمی ادامه داد: هرگاه مسلمانان آموزه‌های دینی را سرلوحه امور خو قرار دادند سطح اجتماعی و سیاسی خود را دچار تحول کرده‌اند و انقلاب اسلامی ایران برگی زرین از این الگوبرداری است.

وی افزود: پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اثبات شده است عزت ایران اسلامی در شهادت‌هاست و اگر امروز ایران عزیز در دنیا دارای آبرو و اعتباری است به برکت خون شهداست که باعث شده ایران امن‌ترین کشور منطقه لقب گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: فداکاری‌ها و جانفشانی‌های مردم در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های بعد از آن همچون دفاع از حریم آل الله مایه عزت ایران اسلامی است و برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی برای تجدید پیمان و مرور مجدد خصلت‌ها و خصوصیات شهدایی است که نام و یاد خود را در این دنیا و آخرت جاودانه کردند.

وی افزود: مجموعه شهدا گلستان بزرگی هستند که میهن اسلامی ما را عطر آگین کرده‌اند، شهدا زنده هستند و ناظر اعمال و رفتار ما هستند و این حجتی است بر مردم ایران که آرمان‌ها، ارزش‌ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران را که این شهدا به خاطر تحقق آنها خون خود را اهدا کردند فراموش نکنند و به آن متعهد باشند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: شهید در آخرت و قیامت بر اساس آیات قرآن جایگاهی عظیم و بلندمرتبه دارد که این جایگاه به هیچ بنده‌ای داده نشده است. تعلقات مادی و دنیایی نتوانست شهدا را به خود مشغول کند و آنها در راه ایمان و باور خود از هر چه داشتند گذشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات