صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 07 July 2023
امام جمعه شهرضا گفت: امروز تفکر بسیجی به عنوان تفکر غالب در جهان اسلام و در بین انسان‌های آزاده و آزادیخواه مورد قبول قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در جمع بسیجیان شهرستان، اظهار داشت: حضور باصلابت بسیجیان در تأمینامنیت کشور نقش به‌سزایی دارد.

وی بابیان اینکه تکیه بسیج و بسیجیان به خداوند است و به گفته مقام معظم رهبریاین روحیه استکبارستیزی یکی از مسائل مهم فرهنگ بسیجی است، افزود: بسیج ضامن امنیت است و این موضوع را در تمامی جریان‌ها می‌توان مشاهده کرد، درجنگ‌ها اگر مجموعه بسیج و توان نیروهای مسلح نبود، نمی‌توانستیم به اینامنیت و آرامش امروزی برسیم.

امامجمعه شهرضا با بیان اینکه آنچه ما را در جنگ پیروز کرد، انسجام بسیج واقتدار نظام بود، گفت: امروز تفکر بسیجی به عنوان تفکر غالب در جهان اسلام ودر بین انسان‌های آزاده و آزادیخواه مورد قبول قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر لزوم انقلابی‌گری، انقلابی بودن وانقلابی ماندن تأکید فرموده‌اند، بیان کرد: از نظر ایشان انقلابی‌گری بهمعنای پایبندی به اصول اسلام ناب محمدی(ص) است که هر فرد مؤمن و متعهدیباید این اصول را در وجود خود داشته باشد.

یعقوبی با اشاره به تأکید رهبری بر روحیه جهادی در بین مردم و مسئولان،افزود: اگر روحیه و تفکر جهادی و بسیجی در جامعه افزایش پیدا کند بسیاری ازمشکلات جامعه حل می‌شود.

وی با تأکیدبر اینکه پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی یکی از مهمترین نشانه‌هایانقلابی بودن است، افزود: در عصر کنونی تفکر بسیجی امام راحل به منطقه وجهان صادر شده و تحولات اخیر در عراق، سوریه، یمن و لبنان الهام گرفته ازحرکت انقلابی بسیجیان است.

امام جمعهشهرضا با بیان اینکه بسیجیان با حضور منظم و منسجم خود در عرصه‌های مختلففرهنگی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی و امنیتی خار چشم دشمنان نظام هستند، گفت:نباید اجازه دهیم ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه کمرنگ و مورد غفلتواقع شود، بسیج وظیفه دارد به عنوان یک نیرو انقلابی برای ترویج مبانی دینیدر جامعه تلاش کند.

وی با بیان اینکهپایبندی به استقلال همه جانبه و تلاش برای تحقق آن از ویژگی‌های افرادانقلابی است، اظهارداشت: افرادی که می‌خواهند با آرمان‌های انقلاب آشناشوند باید همواره وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) را در دسترس داشته ومورد مطالعه قرار دهند.

یعقوبی بااشاره به اینکه تمامی مبانی اسلامی و انقلابی در متن وصیت نامه امام(ره)مورد اشاره و تأکید قرار گرفته، گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی خود را یکبسیجی خطاب کرده و آرمان بسیج حرکت در زیر پرچم ولایت فقیه است و متعلق بهیک جناح و قشر خاصی نیست.

وی با بیاناینکه امروز کشور ما در امنیت و اقتدار کامل قرار دارد تا جایی که اینامنیت دشمنان ما را نیز حیرت زده کرده، افزود: بسیج نماد قدرت و عزت متکیبه خداوند متعال و عموم مردم است.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه استقلال باید در همه جوانب فرهنگی،امنیتی، سیاسی و اقتصادی باشد، گفت: حساسیت در برابر دشمن و شناخت نقشه‌ها و توطئه‌های آن برای یک فرد انقلابی ضروری است.

یعقوبی با بیان اینکه امروز بسیج برای مقابله با تفکر استکباری آمریکاوارد عمل شده، گفت: نفوذ بیگانگان و دشمنان در صف مستحکم انقلاب اسلامیخطری است که انقلاب اسلامی را تهدید میکند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایجاد امید به آینده در بین مردم، رفع موانعاشتغال و ازدواج جوانان از مهمترین نیازهای اجتماعی است، تصریح کرد:مسئولان باید با رویکرد انقلابی و جهادی برای برطرف کردن آنها تلاش کنند.

ارسال نظرات