صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۲ - 29 June 2023
حجت‌الاسلام تاج‌آبادی در گفت‌و گو با بسیج :
کارشناس مسائل دینی با تاکید بر اینکه دشمن برای تضعیف اسلام به دنبال ترویج دین‌های دروغین است، گفت: اختلافات و تفرقه‌افکنی در بین شیعه و سنی راهی برای نفوذ و رخنه دشمن است.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۴۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به لزوم وحدت بین شیعه سنی گفت: ایجاد وحدت در میان مسلمین جهان اسلام یکی از مهمترین وظایفی است که بر عهده همه مسلمین است. همه ما وظیفه داریم برای اعتلا و گسترش دین مبین اسلام فتنه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: وحدت از ابزار مهم در پیروزی انقلاب و رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، آنچه باعث شد که انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند همبستگی مللت ایران بود.

کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: شیعه و سنی دست در دست هم با اتحاد و همبستگی و با حضور در صحنه‌های ملی و مذهبی به دشمنان نشان داده‌اند همواره مدافع سرسخت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی خاطرنشان کرد: برای حفظ وحدت، شیعه و سنی باید از کتاب قرآن و اهل بیت پیغمبر(ص)  پیروی جوید تا رستگار شوند.

وی باشاره به اینکه وحدت بین شیعه و سنی بیشتر این  باید شود، گفت: اگر تفرقه و شکافی بین مسلمین به وجود آید تنها کسانی که سود می‌برند دشمنان و به خصوص دشمنان اسلام و قرآن هستند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی ادامه داد: در خطبه پنجم نهج البلاغه حضرت علی(ع) می فرمایند مردم را از متفرق شدن باز بدارید و اتحاد کنید تا باهم یکپارچه شوید و از حق مسلم خود دفاع کنید.

وی  با اشاره به اینکه قرآن کریم مسلمانان را به وحدت و یگانگی و انسجام دعوت کرده است، بیان داشت: اختلافات و تفرقه‌افکنی در بین شیعه و سنی راهی برای نفوذ و رخنه دشمن است.

کارشناس مسائل دینی گفت: در این روزها دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان از سوی آمریکا و اسرائیل حمایت‌های مالی و رسانه ای می‌شوند. آل‌سعود، وهابیت، سلفی‌های تکفیری و شیعه لندنی را ایجاد می کنند هر دو از یک آبشخور حمایت می شوند هدف آنها تضعیف اسلام و ترویج دین های دروغین است.

وی ادامه داد: آنچه در سوریه و لبنان سبب اتحاد شد دشمن شناسی و با پی بردن به حقیقت است و باعث شد تا مردم در مقابل دشمن متحد شوند و آن را از سرزمین های خود بیرون برانند.

کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: زمانی که جهان آماده جانفشانی در رکاب امام زمان (عج) باشد آن وقت است که امام(عج) ظهور خواهند کرد و عدالت و اتحاد جهانی بین همه مسلمین برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در پی تفرقه بین مسلمانان هستند، گفت: دشمنان اسلام با ایجاد اختلاف بین مسلمانان و به راه انداختن جنگ و خونریزی بین آنها چهره ای خشن و غیر انسانی از اسلام را ترسیم نموده و به ترویج اسلام هراسی در دنیا پرداخته اند اما علمای اسلام بیدار هستند و فریب این تفرقه انگیزی را نخواهند خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات