صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - 14 July 2023
با حضور قائم مقام وزیر نیرو در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد:
پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران باحضور محمودی قائم مقام وزیر نیرو، محمد مجابی معاون محیط زیست، همتی استاندار قزوین، مسئولان کشوری و استانی و کارشناسان حوزه آب 24 آذرماه در تالار اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۶۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران روز چهارشنبه 24 آذر ماه در تالار اجتماعات مرکزی  دانشگاه بین المللی امام خمینی آغاز بکار کرد.

در ابتدای کنفرانس، دکتر فوائد کیله ئی، دبیر پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران با ارائه گزارشی از برگزاری کنفرانس بیان داشت: در پی برگزاری موفق چهارده کنفرانس ملی هیدرولیک ، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مفتخر است که  پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران  در روزهای  چهارشنبه 24 و پنج شنبه  25 آذر 1395 در دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: 380 مقاله به دبیرخانه آن کنفرانس ارسال شد که پس از داوری،  85 مقاله برای ارائه شفاهی و 135 مقاله برای ارائه پوستر  مورد پذیرش قرار گرفته است  که نتایج مقالات به شکل مجموعه به چاپ خواهد رسید.

دبیر پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران گفت: با توجه به اینکه یکی از چالش های مهم استان، موضوع آب و مسائل زیست محیطی ناشی از آن در دشت قزوین است، محوریت اصلی کنفرانس این دوره به موضوعات یاد شده اختصاص یافته است . شش کارگاه آموزشی و پنج نشست تخصصی به همراه بازدید های مختلف از جمله برنامه این کنفرانس دو روزه است.

در ادامه دکتر نائینی، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس در کشور گفت:این کنفرانس ها  بزرگ ترین گردهمایی فعالان صنعت آب و هیدرولیک است که هر سال  انجمن هیدرولیک ایران با همکاری یکی از دانشگاه های طراز اول کشور برگزار می کند. مهمترین مزیت انین کنفرانس نگرش و نگاهی است که به مشکلات استان خواهد شد .

وی اضافه کرد: اولویت نخست پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران تلاش برای به روز کردن محورهای کنفرانس است به همین منظور هدف اصلی ارتقاء کیفیت و کاربردی کردن تحقیقات و نتایج است. تبادل نظر محققین و پژوهشگران، اساتید و مسئولان در این زمینه علمی  و بهره گیری از نتایج این کنفرانس در حل مشکلات بومی استان و رفع نیازهای کشور و منطقه از مهمترین اهداف و دستاوردهای این کنفرانس می باشد.

همچنین دکتر منتظری، رئیس انجمن هیدرولیک ایران ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه در برگزاری این کنفرانس گفت:انجمن هیدرولیک ایران یک انجمن علمی و تخصصی است که هدف آن ترویج هیدرولیک است که داشتن کارگروه های تخصصی از ویژگی های آن است.

وی افزود: این انجمن با کارگروه های تخصصی متعددی که دارد و با توان و قابلیت های متعددی که در این انجمن داریم می توانیم در حل بسیاری از مشکلات کشور در زمینه محیط زیست ، اقلیمی و به ویژه آب استفاده ببریم.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات