صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 16 August 2023
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: اگر در عرصه های سیاسی جامعه اسلامی عنصری نامطلوب نفوذ کند، بتدریج شعاع اطراف خود را باز کرده و تفکر انقلابی و انقلابیون را کنار خواهد زد.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۳۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در جمع مدیران، فعالان فرهنگی، و نخبگان شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: اصرار رهبری نظام بر حکمرانی تفکر انقلابی در همه جریانهای سیاسی کشور به خاطر توسعه انقلاب است که امروز با سطح بالاتری از کلاس انقلاب اسلامی مواجه هستیم.
 
وی اذعان کرد: اگر موفق به تولید مثل انقلابی در اجتماع شویم موفق خواهیم بود زیرا دنیا با یک جامعه انقلابی نمی تواند مقابله کند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کسانی که قصد روبرو شدن با جریان انقلاب را دارند به چیزی جز خوردن و شهوت نمی اندیشند و لذا افرادی که پای صحبت اپوزوسیون ضد انقلاب می نشینند به خاطر آن است که به اهداف خود برسند و اگر غیر از این باشد خود را در خطر دیده و کنار می کشند.
 
آیت الله علم الهدی بیان داشت: پس از دوران دفاع مقدس برخی عناصر داخلی معتقدند که آن دوران تمام شده و افراد انقلابی مخلص و بسیجی دیگر در صحنه حاضر نمی شوند، لذا گفتند که باید مسیر انقلاب تغییر کند و مشکل آمریکا را از طریق تعامل حل کرد تا جنگ دیگری بروز ندهد، اما در جریان اعزام مدافعان حرم به منطقه غرب آسیا نه تنها دوباره چهره دفاع مقدس برای ما تداعی پیدا کرد، بلکه قوی تر و با صلابت تر از گذشته در راه اهداف و سیاست های نظام اسلامی قدم برداشتند.
 
امام جمعه مشهد در واکنش به برخی مشکلات فرهنگی شهرها، گفت: اگر نخبگان و فعالان فرهنگی شهر، ارزشهای اسلامی را در دیار خود حکمفرما کنند تفکر انقلابی در جامعه خواهد ماند، اما اگر منکرات شرعیه ظاهر شود و جوانی به فساد گرفتار شود دیگر این جوان به رنگ افراد انقلابی در نمی آید و در مقابل اهداف و آرمانهای انقلاب می ایستد.
 
پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی حسین زنگنه جانباز ۷۰ درصد سپاه اسلام بعنوان نماینده فعالان فرهنگی تربت حیدریه با ارائه گزارشی از مشکلات این شهرستان، حاشیه نشینی را یکی از معضلات اساسی برشمرد و افزود: برخی پابرهنگان این کشور که روزی به فرموده امام راحل ولی نعمتان انقلاب بودند، امروز در حاشیه شهر با مشکلات متعدد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مواجه هستند.
 
وی یکی دیگر از دغدغه های مردم دیار خود را حقوق های نجومی مدیران کشور عنوان کرد و بیان داشت: مردمی که با نثار خون فرزندان و اهل بیت خود در دفاع از انقلاب اسلامی هزینه دادند نمی توانند اینگونه رفتارها نسبت به بیت المال را تحمل کنند.
 
سرپرست هیئت رزمندگان اسلام تربت حیدریه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: جریانی در این شهرستان بنا دارد تا نیروهای انقلابی را از صحنه خارج و به حاشیه براند، لذا به همت جامعه مومن و انقلابی، جبهه مدافعان انقلاب اسلامی شکل گرفته تا در راستای اهداف و سیاست های انقلاب اسلامی قدم بردارند.
 
حسین شعبانی نماینده جامعه نخبگان این شهرستان با تقدیر از حضور آیت الله علم الهدی در تربت حیدریه، خطاب به ایشان گفت: مردم این شهرستان ۴۳ روز زودتر از سایر شهرها انقلاب کردند و انتظار دارند تا حداقل دیدار مردمی سالانه با رهبر انقلاب اسلامی داشته باشند.
ارسال نظرات