صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
مردم انقلابی یک بار دیگر در حرکت عظیم خود در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸ به قدرت های استکبار جهانی و نوکران دست آموز آنان یادآور شدند که آنها نخواهند توانست هیچ خللی در ادامه دادن راه شهداء و خط امام خمینی (ره) ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

واتّقوا فتنةً لّا تصیبنّ الّذین ظلموا منکم خاصّةً واعلموا أنّ اللّه شدید العقاب

از فتنه ای تقوی کنید که تنها به کسانی که از شما ظلم کردند نمی­رسد و بدانید همانا خدا عقاب شدید دارد.(سوره مبارکه انفال آیه 25)

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور عظیم و خروشان مردمى در 9 دى 88، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود. (امام خامنه­ای(مدظله العالی)، (21/9/90))

تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی به خوبی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای علمی و هسته­ای از نمونه­های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می­باشد. در این عرصه دشمنان و فتنه­گران همواره در تلاش بوده­اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد نمایند، که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه­ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بوده،که با تدابیر بی نظیر و محوری رهبر حکیم انقلاب و با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9 دی سال ۸۸ پیام ولایت مداری ملت بسیجی و قدرشناس ایران اسلامی را به گوش جهانیان رسانید، و مردم انقلابی یک بار دیگر در حرکت عظیم خود در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸ به قدرت های استکبار جهانی و نوکران دست آموز آنان یادآور شدند که آنها نخواهند توانست هیچ خللی در ادامه دادن راه شهداء و خط امام خمینی (ره) ایجاد کنند.

مهمترین نکته و تحلیلی که دشمنان ما از این حماسه ۹ دی آموختند این بود که ملت ایران همچنان زنده و بیدار و آماده اطاعت از ولی امر خود در تمام صحنه ها و میدان های مبارزه است. دشمنان ما درصدد بودند همین احساس وظیفه و همین ولایت پذیری را از ملت ایران سلب کنند که ملت ایران بار دیگر با تمام وجود خود اعلام کردند: ” تا زنده ایم رزمنده ایم- تابع امر رهبریم.”

سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ضمن گرامیداشت این حماسه­ی بزرگ و جاودان، حمایت و همراهی همه جانبه ی خود را از این حرکت خودجوش ملت ایران اعلام داشته و بار دیگر اقدام مغرضانه فتنه گران را در سال 88 محکوم می­نماید، که به راستی مردم، سربلندان و عده­ای خواص بی­بصیرت مردودان دوران فتنه­اند. در پایان سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان از حضور پرشور ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه قشر مهندسین صنعتی استان که با بصیرت و هوشیاری در راستای تحقق اهداف انقلاب گام برداشته و نیز در تبعیت از اوامر حکیمانه رهبر عزیز در مسیر سازندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی و جهاد صنعتی حرکت نموده ، تقدیر و تشکر می­نماید.

سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

ارسال نظرات