صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
در پیام داوود محمدی به مناسبت حماسی 9 دی آمده است:
نهم دی،نمادی از معرفت، دشمن‌شناسی و حضور مجاهدانه در عرصه های سیاسی و اجتماعی ‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است و پاسخ محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۸۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داود محمدی رییس کمیسیون اصل نود و رییس مجمع نمایندگان استان قزوین پیامی به مناسبت حماسه نهم دی ماه صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

تاریخ سی ساله انقلاب اسلامی دارای فراز و نشیب های فراوانی بوده است که بی شک رشادت‌های دلاورمردان این مرزو بوم در خلق حماسه های دوران دفاع مقدس در دفع دشمنان خارجی و قطع ریشه‌های جریانات داخلی وابسته به غرب و آمریکا از نقاط عطف این تاریخ درخشان است.

انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت استقلال طلبی و نفی سلطه گری همواره آماج توطئه های ناجوانمردانه نظام استکباریبوده است و معاندین این کشور  از دهه دوم انقلاب اسلامی با اتخاذ روش های جدید همواره در صدر ایجاد اختلاف و رخنه در صفوف فشرده ملت بوده و اعتماد عمومی مردم نسبت به مسئولین  نظام را با شیوه های نرم دنبال کرده اند و با ایجاد فتنه سعی در زیرسوال بردن مقبولیت نظام اسلامی داشته اند لیکن صلابت و اقتدار نظام  و رهبری و حضور گسترده و با معرفت مردم در عرصه های مختلف نقشه و توطئه های آنان را نقش بر آب کرده است.

روز نهم دی ماه یاد آور حرکت و خیزش مردم جهت نشان دادن انسجام ملی  همه ی آحاد ملت در برابر ترفندهای گوناگون و رنگارنگ خارجی و داخلی است،این حرکت ناشی از شعور و آگاهی و بصیرت ملت بوده و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری صورت گرفت و به همین دلیل به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام نهاده شد. نهم دی،نمادی از معرفت، دشمن‌شناسی و حضور مجاهدانه در عرصه های سیاسی و اجتماعی ‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است و پاسخ محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی  است و مردم سرافزار ايران اسلامی نشان دادند که با رشد و شعور بالاي انقلابي خود با تمام توان از نظام و ولایت در همه عرصه ها دفاع می نمایند.

همانگونه که رهبری معظم انقلاب حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی ماه سال  1388 را «یکی از قله‌های فراموش نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، «حرکتی در فضای غبارآلود» ، «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» و … توصیف فرمودند، لذا ضرورت دارد تا همه ساله نسبت به  بررسی لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه نهم دی ، تحلیل و تبیین ابعاد، ریشه‌ها و شیوه‌های براندازی نرم توسط دشمن , تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و ... اقدام و مداوماً مراقبت و روشنگری صورت گیرد.

اینجانب با گرامیداشت این روز تاریخی  اعلام می دارم که در کنار ملت سرافراز ایران در برابر هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه گوش به فرمان رهبری ، در مسیر پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان و کشور با تمام وجود از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهم کرد.

ارسال نظرات