صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - 06 July 2023
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در فتنه 88 مردم ایران هیچگاه نقش ضعیف برخی خواص را از ذهن انقلابی خود پاک نخواهند کرد و سدی نفوذناپذیر در مقابل تمام دسیسه های دشمنان خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۹۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در آستانه سالروز یوم الله 9 دی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت بسیار ارزشمندی برای حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف بوده است.

وی افزود: این ظرفیت در انتخابات سال 88 مورد توجه استکبارجهانی قرار گرفت و عوامل داخلی از ظرفیت مقدس انتخابات سوء استفاده کردند و شرایط فتنه را تدارک دیدند تا بلکه بتوانند شرایط ساقط کردن و یا تغییر رفتار جمهوری اسلامی را فراهم نمایند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: انتخابات با حضور گسترده مردم تحقق پیدا کرد و می رفت تا برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران باشد، که توسط سران فتنه، این دسیسه شکل گرفت و استکبار جهانی با همه ظرفیت های خود از معاندین داخل تا مارکسیسم، امپرایالیسم، منافق و بهایی به میدان آمد.

سردار صادقی افزود: 8 ماه این فتنه سراسر جمهوری اسلامی را فرا گرفت که اثرات نامطلوب خود را مانند جنگ بر ما گذاشت که به فضل الهی، درایت رهبری و  پیروی مردم از ولایت فقیه بر دهن دشمنان داخلی و سران فتنه زده شد و لذا این دسیسه به فرصتی مغتنم برای جمهوری اسلامی تبدیل گشت.

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی نقش راهبردی و اصلی را ولی فقیه تعیین می کند، تصریح کرد: یکی از معجزات انقلاب اسلامی همین نکته است که همه شرایط به زعم برآوردهای استکبار جهانی و معاندین داخل می رفت تا با یک انقلاب مخملی که استکبار جهانی در سایر  کشورها تجربه کرده بود نظام را ساقط کند لذا نقش تعیین کننده رهبری مانع این موضو ع شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه مطلب افزود: امامت بدون امت و امت بدون امامت معنا ندارد و اگر موفقیتهای جمهوری اسلامی را نگاه کنیم توأمان ارتباط بین امام و امت بوده که توانسته مشکلات را حل کند.

سردار صادقی با اشاره به نقش خواص در وقوع چنین حوادثی گفت: مقام معظم رهبری با صراحت نقش خواص را تبیین کرده و برای همه هم از صدر اسلام هم در حوزه انقلاب اسلامی مثال آوردند ولی متاسفانه بعضی از خواص فهم و درک و بصیرتشان از عوام هم در جریان فتنه پایین تر بود لذا امتحان بدی را پس دادند و هنور هم عنوان فتنه را قبول ندارند زیرا خود شکل دهنده و مؤثر در ایجاد این فتنه بودند و با سوء استفاده از تریبون هایی که در اختیارشان بود آب در آسیاب دشمن ریختند.

وی با اشاره به شعار محوری امسال یوم الله 9 دی بیان داشت: علت انتخاب شعار محوری امسال با عنوان مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری مردم ایران این است که مردم ایران هیچگاه نقش ضعیف برخی خواص را از ذهن انقلابی خود پاک نخواهند کرد و سدی نفوذناپذیر در مقابل تمام دسیسه های دشمنان خواهند بود.

سردار صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم گرگان که در روز 8 دی انجام شد در واقع تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و به خواص فهماند که اگر شما اهل دقت نباشید مردم نسبت به ولی و امام زمان خود بی تفاوت نخواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات