صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - 17 July 2023
باید از حماسه 9 دی درس گرفت تا در مقابل تهدیدها مردم و مسئولان بدانند می‌شود انقلابی عمل کرد و پیروز شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۷۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به قدرت کم‌نظیر ایران در عرصه معادلات بین‌الملل دوست و دشمن گواهی می‌دهند انقلاب اسلامی تهدیدی برای سلطه جهانی است و این مسئله از زنگ خطری ایجاد شد که در سال 57 با پیروزی شکوهمند مردم ایران بر رژیم طاغوت و بعد از آن پیروزی در جنگ تحمیلی به صدا در آمد.
 
سردار محمدرضا حسنی آهنگر در همایش 9 دی شهرستان بابل اظهار کرد: باید از حماسه 9 دی درس گرفت تا در مقابل تهدیدها مردم و مسئولان بدانند می‌شود انقلابی عمل کرد و پیروز شد.

وی افزود: در دو دهه اخیر به ویژه بعد از حوادث کوی دانشگاه و فتنه 88 رهبر انقلاب در بسیاری از سخنرانی‌هایشان در جمع‌های خصوصی و عمومی تاکید بر انقلابی بودن و انقلابی اندیشیدن می‌کنند و از مردم و مسئولان می‌خواهند درک و فهم انقلابی را در خود نهادینه کنند، واقعا باید توجه کرد که انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن یعنی چه؟



این مسئول نظامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به گفته امام راحل نقطه شروع برای تحقق حاکمیت اسلام بر جهان و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و دشمن برای عدم تحقق این مسئله با تمام قوا دست به کار شده است.

وی با اشاره به مشکلات متعددی که دشمن برای ما ایجاد کرد گفت: از ابتدای پیروزی شکوهمند ایران در بهمن 57 دشمن با برنامه‌های مختلف از جمله ترور بیش از 17 هزار نفر از نخبگان، مسئولان و مردم بی دفاع کشور ما و 5 کودتای مختلف درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده است و اگر هر کشوری بود تا به حال نابود شده بود اما انقلاب اسلامی به پشتوانه خداوند متعال، رهبری فرزانگانی چون امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم از همه تلاطم‌های عبور کرده و کشتی اسلام در مسیر رشد و بالندگی است.

حسنی افزود: در جنگ‌های دنیا سابقه ندارد شرق و غرب برای از بین بردن یک حاکمیت دست به دست هم دهند اما در مقابل ایران در دوران دفاع مقدس این اتفاق افتاد و در جریان اتفاقات سال 88 نیز شاهد این هم پیمانی در سطح وسیع بودیم که با هوشیاری رهبر فرزانه و بصیرت مردم این نقشه نیز نقش برآب شد.

وی ادامه داد: امروز نیز بیش از 21 مرکز اطلاعاتی در جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل مانند سرویس اطلاعاتی آی پک به همراه 2 هزار و 300 دانشگاه در آمریکا در حال رصد اطلاعاتی کشور ما و تولید محتوا برای از بین بردن نظام اسلامی هستند.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اسناد مختلف جمع‌آوری شده از فتنه و دسیسه داخلی و خارجی دشمنان علیه ایران اسلامی تصریح کرد: غول‌های اقتصادی دنیا، رسانه‌های خبری و مجازی و شورای سیاست‌گذاری دول غرب به دنبال براندازی نظام هستند که تا به امروز بیش از 16 هزار سند در این زمینه جمع‌آوری شده و هر روز بر تعداد این اسناد اضافه می‌شود که جای تاسف دارد.

وی افزود: مردم در سال 88 به توهین بر امام حسین(ع) و ولایت فقیه عکس‌العمل نشان دادند و وقتی متوجه شدند ریشه این فتنه از کجاست موفق به از بین بردن فتنه شدند و با همین شیوه در طول سال‌های مختلف با حضور در صحنه نظام غرب و شرق را امروز از دور سلطه‌گری خارج کردند.

حسنی بر مسئله نفوذی که مقام معظم رهبری اشاره کردند تاکید و گفت: دشمن در سه سطح برنامه‌ریزی کرده است تا به ما ضربه بزند، اول در سطح عامه مردم، دوم در سطح نخبگان و سوم در سطح حاکمیت، که نفوذ در بین مردم و نخبگان را در اولویت قرار داده است تا با به دست‌گیری جریانات حاکمیتی در انتخابات بر ما پیروز شود.

وی با اشاره به مسئله جنگ نرم یادآور شد: مقام معظم رهبری سال‌‌هاست که از مسئله جنگ نرم یاد می‌کنند و بدانید ما در عرصه جنگ سخت و نظامی به هیچ‌وجه آسیب جدی نخواهیم دید اما امروز شاهد برخی معضلات و مشکلات در عرصه جنگ نرم فرهنگی هستیم.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: وقت رهبر انقلاب می‌فرماید من دست قدرت الهی را در بسیاری از امور می‌بینم، شناخت برنامه‌های دشمن، ابزار و حیله‌های آن باید به درستی رصد شود تا جلوی بسیاری از مشکلات و فتنه‌گری‌ها گرفته شود.

وی تاکید کرد: نبرد نامتقارن ما با آمریکا همچنان ادامه دارد و قدرت برتر ایمان ما باعث پیروزی‌های مختلف در سطح منطقه شده است، باید به راهبرد رهبری در حوزه فرهنگی و جهاد علمی توجه دقیق داشت.

حسنی افزود: باید به مرکز و کانون توجه دشمن به توطئه در دانشگاه‌ها و مدارس دقیق بنگریم آنجا که رهبر انقلاب می‌فرماید اساتید دانشگاه‌ها فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان افسران خط مقدم جنگ نرم هستند توجه کرد و راه برون رفت از مشکلات را در داخل پیدا کرد.

وی ادامه داد: توجه به مشکلات مردم باعث پیروزی‌های بزرگ در عرصه داخلی خواهد شد و باید در اولویت امور قرار گیرد.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: اگر سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر است، روز 9 دی هم روز آزادسازی تهران بزرگ باید قلمداد شود و تک مناسبی به 8 ماه اغتشاش و درگیری ایجاد شده از سوی دشمن و عوامل داخلی آن بود.

وی افزود: در 9دی آن سختی‌های بزرگ که رهبر انقلاب این جریانات را حتی از دفاع مقدس سخت‌تر می‌دانست با بصیرت مردم به پیروزی بزرگ تبدیل شد.

حسنی در پایان گفت: برای پیشگیری از فتنه‌های بعدی باید حماسه 9 دی همیشه مدنظر مسئولان و مردم قرار گیرد و به دنبال حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم باشیم چون جنگ فرهنگی در این عرصه‌ها سخت‌تر از جنگ نظامی است و بدانید آینده از آن ما خواهد بود.
ارسال نظرات