صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - 20 November 2023
فرمانده سپاه رودبار ضمن گرامیداشت حماسه ۸ و 9 دی، این ایام را روز بصیرت و ولایتمداری نامگذاری کرد و گفت: در غبار فتنه ۸۸ مردم گیلان یک روز زودتر به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، جلسه مجمع عالی بسیج با حضور بسیجیان، فرماندهان حوزه، پایگاه و اقشار مختلف بسیجی در کانون علمی و فرهنگی امام خمینی(ره) رودبار برگزار شد،

فرمانده سپاه رودبار ضمن گرامیداشت حماسه ۸ و 9 دی، این ایام را روز بصیرت و ولایتمداری نامگذاری نمود و اظهار کرد:  در غبار فتنه ۸۸ مردم گیلان یک روز زودتر به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند.

سرهنگ جاوید فلاح یادآور شد: کسانی که از سفره این انقلاب نان خورده بودند و گردن کلفت کرده بودند پس از انتخابات به قوانین کشور پشت پا زدند و فتنه انگیزی کردند.

به گفته وی، مردم گیلان در حماسه ۸ دی و ملت ایران در حماسه ۹ دی با حضور خود برای دفاع از ولایت، فتنه گران را روسیاه کردند.

فرمانده سپاه رودبار  در بخش دیگر سخنانش، با مورد تاکید قرار دادن عمل به فرامین رهبری، اظهار کرد: بسیجیان نباید منتظر بمانند تمامی مسائل از لسان مقام معظم رهبری بیان شود. حضرت آقا در بیانات خود به برخی مسائل اشاره می کنند اما انگار برخی خواص و عوام متوجه فرامین رهبری نیستند و دنیا طلبی و مسولیت طلبی مانع توجه به این امر مهم است.

سرهنگ فلاح با بیان اینکه خود رزمی از مصادق جهاد کبیر است، گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با خود رزمی و جهاد با نفس، توانستند بر دشمن چیره شوند.

به گفته وی، کسانی که در حماسه ۸ و ۹ دی به میدان آمدند و در دفاع از ولایت حماسه آفریدند در جهاد اکبر و مبارزه با نفس پیروز شده بودند.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه بصیرت قلبی مردم سبب خلق حماسه ۸ و ۹ دی شد، اذعان کرد: کسانی که در ۸ و ۹ دی به میدان آمدند به این فکر نمی کردند که رئیس هستند یا کارمند و یا اگر در حماسه ۸ دی شرکت کنند عزل می شوند،جز ولایت و انقلاب چیز دیگری برایشان اهمیت نداشت.

سرهنگ فلاح با انتقاد از عدم شرکت برخی از مسئولین در مراسم ویژه 9 دی، اظهار کرد: کسانی که در جهاد با نفس رفوزه شدند غایبین حماسه ۸ و ۹ دی بودند و الان هم عده ای تا صحبت از مراسم ۹دی می شود دنبال سوراخ موش هستند که خود را پنهان کنند و در مراسمات شرکت نمی کنند.

وی، تقویت روحیه مطالبه گری در بسیجیان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مردم باید بپرسند مسئولی که برای خدمت به مردم انتخاب شده چرا در صحنه هایی که صحبت از حمایت از انقلاب و ارزشهای انقلاب است، غایبند.

فرمانده سپاه رودبار با تاکید بر اینکه مطالبه گری نوعی امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها به این معنی نیست که تار موی یک زن بیرون است را امر و نهی کنیم مطالبه گری ارزشهای انقلاب از مسئولین امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظرات