صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ - 01 July 2023
رضی درباره انتخابات ریاست هیأت فوتبال مازندران در دهه اول بهمن‌ماه گفت: زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیأت فوتبال مازندران در هفتم بهمن‌ماه امسال است که انتخابات هیأت فوتبال مازندران در هتل بادله میاندورود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۵۸۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال مازندران از زمان قرعه‌کشی و آغاز رقابت‌های مرحله دوم خبر داد و افزود: قرعه‌کشی مرحله دوم لیگ دسته سوم مسابقات روز سه‌شنبه 14 دی ساعت 14 در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال ایران برگزار می‌شود.

مهدی رضی درباره پایان مسابقات مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور و وضعیت نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها اظهار کرد: مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در پنج گروه 13 تیمی و با حضور پنج نماینده از استان مازندران به پایان رسید و در پایان تیم شهدای ماکران میاندورود به‌عنوان تیم صدرنشین به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کرد.

وی بیان کرد: در مرحله اول این رقابت‌ها تیم‌های شهدای ماکران میاندورود، عمران شهرداری ساری، شهدای ساری، استقلال لموک قائم‌شهر و استقلال تبرستان نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها بودند که تیم شهدای ماکران میاندورود با درخشش در این رقابت‌ها به‌عنوان پدیده لیگ به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کرد و سایر تیم‌های مازندرانی با وجود شایستگی، از صعود به مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور بازماندند.

این مسؤول اضافه کرد: زمان پایان نقل و انتقالات روز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه و آغاز مسابقات مرحله دوم نیز 26 دی ماه بوده و نیمه دوم اردیبهشت‌ماه 96 مسابقات مرحله دوم به پایان می‌رسد.

رضی با اشاره به هیجان در مرحله دوم رقابت‌ها خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم شهدای ماکران میاندورود که به مرحله دوم صعود کرده است، تیم‌های صنعت ساری و شهدای جویبار به‌دلیل اینکه فصل گذشته از لیگ دسته دوم به لیگ دسته سه سقوط کرده بودند در این مرحله حضور خواهند داشت و مقاومت نوین ساری و شهدای بابلسر هم از تیم‌های خوب مازندران در مرحله دوم به‌شمار می‌آید.

وی در ادامه از دعوت دو بازیکن مازندرانی به تیم ملی فوتبال ایران توسط کارلوس کی‌روش خبر داد و یادآور شد: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، 19 بازیکن را به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد که در این بین امید ابراهیمی و رامین رضاییان دو بازیکن مازندرانی هستند که به تیم ملی دعوت شدند.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیأت فوتبال مازندران به منصرف شدن مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی در فروش این تیم اشاره کرد و درباره آخرین وضعیت باشگاه نساجی، اظهار کرد: با وجود برگزاری جلسات متعدد مسؤولان در 10 روز اخیر با خریدار امتیاز باشگاه نساجی، در حالی که قرار بود 12 دی‌ماه انتقال قانونی انجام شود، با حاضر نشدن مالک فعلی باشگاه نساجی این انتقال منتفی شد و پرهام هم از فروش باشگاه محبوب نساجی به‌خاطر هواداران پرشور و دوست‌داشتنی‌اش منصرف شد.

رضی تصریح کرد: طبق صحبت‌های انجام‌شده مالک باشگاه نساجی موظف شد تا 24 ساعت آینده نسبت به پرداخت دستمزد بازیکنان، کادر فنی و سایر هزینه‌ها اقدام کند تا شرایط تمرین و ادامه روند موفقیت نساجی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به مانند نیم‌فصل اول ادامه پیدا کند و آرامش به باشگاه نساجی به‌‌ویژه هواداران پرشورش برگردد.

وی در پایان درباره انتخابات ریاست هیأت فوتبال مازندران در دهه اول بهمن‌ماه خبر داد و گفت: زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیأت فوتبال مازندران در هفتم بهمن‌ماه امسال است که انتخابات هیأت فوتبال مازندران در هتل بادله میاندورود برگزار می‌شود، مانعی برای حضور اهالی رسانه در این انتخابات نخواهد بود و اهالی قلم و رسانه می‌توانند از نزدیک شاهد این انتخابات باشند.

ارسال نظرات