صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
کارشناس سیاسی بسیج شاهرود با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های صالحین در راستای جذب جوانان به مساجد و پایگاه‌ها تلاش کنند، گفت: انعکاس راهبردهای رهبری و ایجاد گفتمان ولایت از وظایف بسیجیان است.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۴۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، حجت‌الاسلام موسی هاشمی در گردهمایی هیأت منتظران موعود پایگاه کریمه اهل‌بیت (ع) شاهرود با اشاره به میلاد حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و گرامیداشت آن اظهار کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مقام والایی نزد اهل‌بیت (ع) دارد و باید مقام ایشان را شناخت.

وی تصریح کرد: عبدالعظیم حسنی (ع)، نواده امام مجتبی (ع) است که محضر سه امام معصوم، امام جواد (ع)، امام هادی (ع) و امام عسگری (ع) را درک و از ایشان روایت کرده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا این گوهران گرانبها در جامعه بیشتر شناخته شوند و از سرچشمه معارف این بزرگواران که ائمه معصوم (ع) را درک کردند و مورد اعتماد آن‌ها بودند، بهره ببریم و به دیگران بهره برسانیم.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود ادامه داد: توجه بیش از پیش به دین و سنت در جامعه امروز با توجه به جنگ نرم دشمن ضروری است و باید در این زمینه همه تلاش کنیم و از فرصت وجود حلقه‌های صالحین در این زمینه بهره ببریم.

هاشمی بیان کرد: خانواده‌ها، اعتقادات و سنت جامعه ما را فرهنگ غرب تهدید می‌کند و گسترش روزبه‌روز شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی در فضای مجازی این فرصت را در اختیار دشمن قرار می‌دهد تا در رختخواب ما نیز نفوذ پیدا کنند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه خانواده‌ها به وسایل ارتباطی و نظارت بر این موارد گفت: تلاش دشمنان در این است که بر اذهان و تفکرات جامعه نفوذ کنند و این نفوذ روز به روز بیشتر می‌شود و ما باید کار کنیم و مقابله داشته باشیم.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع فرهنگ توجه جدی و ریز دارند و بر مسائل نظارت بسیار دقیقی می‌کنند؛ اما مسؤولان فرهنگی ما بی‌تفاوت نسبت به این دغدغه‌ها هستند و کار خود را بر اقتصاد و معیشت مردم متمرکز کرده‌اند، درصورتی‌که فرهنگ زیربنای جامعه است.

هاشمی اضافه کرد: رهبری با تیزبینی و نظارت دقیق بر جامعه و تحولات منطقه و جهان راهبرد تعیین می‌کنند و وظیفه ما بسیجیان انعکاس این راهبرد در جامعه و ایجاد گفتمان ولایت است که با جدیت باید دنبال شود؛ چراکه دشمن می‌خواهد این گفتمان نباشد و جامعه از رهبری جدا شود.

وی توجه دادن نسل جوان به تفکر، تعقل، کنکاش و تحقیق در امورات را یادآور شد و افزود: دشمنان نباید به نسل جوان ما خوراک دهند؛ چراکه با این اقدام، آن‌ها نیروی دشمن می‌شوند و همان نفوذی که رهبری بر آن تأکید دارند، رخ می‌دهد؛ همان‌طور که امروز دنبال جوانان نخبه ما هستند.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود بیان کرد: باید پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های صالحین در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و پایگاه‌ها تلاش کنند؛ چراکه این جذب در این محیط مصونیت ایجاد و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

ارسال نظرات