صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پاسداران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی در صحنه حاضر هستند، گفت: در پاسداری مدت خدمت تمام می‌شود اما رشد و تعالی همچنان در جریان است و سردار همدانی نیز یک مصداق آن بود.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۰۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در یادواره شهدا و متوفیان بازنشسته سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: امام خمینی (ره) سفارش می‌کردند که در بحث شهادت پاسداران ابتدا تبریک بگوئید و سپس تسلیت، تبریک برای کسب این فیض عظیم آن هم برای کسانی که پس از بازنشستگی از ادامه راه شهدا باز نماندند.

وی افزود: آنان کسانی بودند که با وجود اینکه خدمتشان تمام شده بود با تکامل و ترقی و پیمودن راه اولیاء خدا که یک عمر در انتظار آن راه و هدف بودند به هدف خود که شهادت در راه خدا بود، رسیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: سردار «حاج‌حسین همدانی» و سردارها و سربازها و بسیجی‌ها و همه عزیزانی خالصانه و مخلصانه با حرکت در راه خدا به اوج و تکامل رسیدند.

وی با بیان اینکه پاسداران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی در صحنه حاضر هستند، گفت: در پاسداری مدت خدمت تمام می‌شود اما رشد و تعالی همچنان در جریان است و سردار همدانی نیز یک نمونه و یک مصداق آن بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه 111 سوره توبه عنوان کرد: در این آیه آمده است خداوند خریدار و مشتری کسانی است که به این آیه عمل می‌کنند.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینهکه برای شهادت شهدا نیز باید تسلیت گفت چراکه این مجاهدان و مخلصان از بین ما رفته‌اند، عنوان کرد: آنانی که شهید می‌شوند مطمئناً به‌جایی رسیده‌اند که جز خدا را ندیده باشند و هدف شهدا خدا بود ولاغیر.

وی ادامه داد: این افراد اگر در داخل مملکت نیاز به «یقاتلون فی سبیل الله» بود همانند 8 سال دفاع مقدس آماده جان دادن در راه خدا بودند و اگر نیاز به دفاع از حرم حضرت زینب (س) بود، آماده هستند و برای آنها زمان و مکان فرق نمی‌کند و به‌دنبال رضایت الله حرکت می‌کنند و به دنبال آب و خاک نیستند بلکه به‌دنبال خداوند هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خداوند در سه کتاب آسمانی آن هم به وسیله سه پیامبر اولوالعزم، خدا ضامن این شده که وعده شهادت حق است و خود خداوند خریدار انسان‌های پاک و صالح است.

وی ادامه داد: هیچ انسان مؤمنی نباید به وسوسه‌های شیاطین اعتنا کند و خداوند برای اینکه دل ما انسان‌ها این آیه را بپذیرد وعده شهادت را حق خوانده است.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به تفسیر و معنی آیات ۱۱۱ و ۱۱۲ سوره توبه و خصوصیاتی که موجب نزدیکی انسان‌ها به شهادت می‌شود، گفت: کسانی که باخدا معامله می‌کنند اهل رکوع، سجود و امر به‌ معروف و نهی از منکر هستند.

وی با اشاره به آیه «والحافظون لِحدودالله» خاطرنشان کرد: جای تقدیر دارد که سپاه و بسیج و مردم مکتبی ما از اول انقلاب تاکنون از حدود الهی و مرزهای الهی و مکتب قرآن و عترت، تا پای جان پشتیبانی کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات