صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه دوران جهاد اصغر گذشته است، گفت: امروز دوران جهاد اکبر است بنابراین باید دولت اسلامی به برکت کسانی که پای انقلاب ایستادند و جنگیدند در برابر ظلم، پای کار بیایند و دولت اسلامی را ایجاد کنند و منافع نظام را مد نظر بگیریم.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۲۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در جمع پیشکسوتان بسیجی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره ) و شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت: دهه فجر یادآور غرورآفرینی ابرمردانی است که با ایثار و جهاد و شهادت باعث به ثمر رسیدن این انقلاب شدند.

وی به فرآیند انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این فرآیند ۵ مرحله دارد و همه بدانند که گفته شده با انقلاب اسلامی کار تمام نشده و بخشی از این انقلاب شکل گرفته است و باید همه تلاش کنیم که آخرین مرحله از این انقلاب را ایجاد کنیم .

امام جمعه ملایر با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: مرحله اول ایجاد و تشکیل انقلاب اسلامی بود که این انقلاب در سال ۵۷، با رهبری امام خمینی(ره) و با حمایت مردم با آن همه سختی‌ها و گرفتاری‌ها و با همه فراز و نشیب‌هایی که بود، شکل گرفت .

وی ادامه داد: سرنگون کردن حاکمیت ۲۵۰۰ ساله که ریشه در غرب و شرق دوانده و حامی آن غرب و شرق است و تمام ابرقدرت‌های جهان از او حمایت می‌کنند، کار آسانی نبود.

برقراری اضافه کرد: ابر ایمانی لازم بود تا در مقابل این ابرقدرت‌ها بایستد و امام خمینی(ره) با فرزندان در گهواره سال ۴۲ در مقابل آنها ایستادند و حکومت نور و روشنایی را که لرزه بر حاکمیت طاغوت بود، ایجاد کردند و در این راه بسیاری از جوانان انقلابی به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهرستان ملایر گفت : در دوران شکل گیری انقلاب، رژیم طاغوت سازمان امنیت ملی (ساواک) را راه‌اندازی کردند و در این راه تعداد زیادی از بزرگ مردان این انقلاب را به شهادت رساندند.

وی افزود: مرحله دوم ایجاد نظام اسلامی که بر گرفته از اسلام و قانون الهی است که سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این قانون به عنوان سر فصل حکومت اسلامی و برگرفته از اسلام است.

برقراری اضافه کرد: مرحله سوم ایجاد دولت اسلامی است یعنی ایجاد حکومت اسلامی که تمام مسئولینش فکر و عملشان از سرچشمه جوشان اسلام باشد.

وی با بیان اینکه سخت‌ترین دوران، دوران تشکیل دولت اسلامی است که باید تلاش کرد به این مرحله رسید، گفت: همانطوری که مراحل اول و دوم به دست تربیت‌یافتگان مکتب عیسایی امام راحل شکل گرفت، حکومت و دولت اسلامی نیز باید به دست همین مجمع فکری شکل بگیرد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه سفر جهاد و شهادت باز است، گفت: زمانی مردم از جانشان گذشتند اما امروز باید از فرهنگ و آبرو مایه گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دوران جهاد اصغر گذشته است، تصریح کرد: امروز دوران جهاد اکبر است بنابراین باید دولت اسلامی به برکت کسانی که پای انقلاب ایستادند و جنگیدند در برابر ظلم، پای کار بیایند و دولت اسلامی را ایجاد کنند و منافع نظام را مد نظر بگیریم.

برقراری افزود: مرحله چهارم تشکیل کشور اسلامی است، دشمن دراین خصوص شگردهایی را به کار بسته است و در مراحل مختلف با توطئه‌هایی وارد شده و امروز با جنگ نرم پا به میدان گذاشته و فرهنگ ایران را نشانه گرفته است.

وی در پایان به پنجمین مرحله فرآیند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این مرحله ایجاد تمدن اسلامی است و باید ۴ مرحله قبل گذرانده شده تا به این مرحله برسیم که بتوانیم تمدن اسلامی را به دیگر کشورها صادر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات