صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: امروزه بیشتر از هرزمان دیگری به انسان های انقلابی، سپاه انقلابی، بسیج انقلابی و حوزه های انقلابی احتیاج مبرم داریم.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۴۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

محمد علی مختاران محمدی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج ازقم ضمن تبریک به مناسبت آغازدهه مبارک فجر وتقدیروتشکرازاصحاب رسانه جهت انعکاس مراسم ومناسبت های سال اظهارداشت: درقرن بیستم مهمترین اتفاقی که افتاد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود درفصلی که تمام ارزش های اسلامی و انسانی ذبح شده و یا بخش عمده آن به فراموشی رفته است و نه تنها فراموش شده بلکه مخالف آن ارزش ها دراجرا وترویج بوده است.

وی با بیان اینکه در آن مقطع تاریخی، روح الله الموسوی الخمینی با فریادهای روشنگرانه اش همه علماء و مردم را درکشور به ارزش ها وزنده نگه داشتن آن ها ارجاع داد و یک تنه مبارزه را شروع کرد، افزود: امام(ره) تبعیدها، تهدیدها، دوری ازوطن و... را پذیرفت تا تک تک علماء ؛ مردم و نخبگان جامعه به ضرورت این مبارزه آگاه شوند تا اینکه منجر به انقلابی عظیم شد، انقلابی که انفجارنور و آغاز روشنگری بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قمبا بیان اینکه امروزه بیشتر از هرزمان دیگری به انسان های انقلابی، سپاه انقلابی، بسیج انقلابی و حوزه های انقلابی احتیاج مبرم داریم، اظهارداشت: بیشترین کلمه ای که در فرمایشات رهبرمعظم انقلاب درسال۱۳۹۵ استفاده شده،" انقلاب و انقلابی گری" بوده است، پس وقتی مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری؛ شاخص های انقلابی گری درافراد ، سازمان ها و کشور و حتی فراملی هست؛ زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات ایشان، مهمترین ضرورت است

وی درادامه افزود: چون آغاز انقلاب از دهه فجر بوده است؛ باید ارزش های انقلاب را مانند" نه ظلم می کنیم و نه ظلم می پذیریم" از همان دوران جستجوکرد و امروز بیشتر از هرزمان دیگری دشمن به دنبال تحریف و جابجایی ارزش های انقلاب در سطح ملت،نخبگان و سازمان های جامعه است و بیشترین حجمه برروی جوانان و نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب است، یعنی کسانیکه انقلاب را درک نکرده اند وآشنایی آنها شاید درحد عکس و تصاویری از امام(ره) باشد که این افراد درمعرض و تهدیدهای دشمن قرارگرفته اند و هیچ وظیفه ای بهتر از ارزش های انقلاب مخصوصا" شناساندن رهبران این انقلاب به این نسل ها نیست.

مختاران در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مقام معظم رهبری بحث تبیین را به عنوان "جهادکبیر" قلمداد کرده اند و فرموده اند: امروز مهمترین وظیفه ای که نخبگان، بسیجیان و دغدغه مندان کشور باید داشته باشند، بصیرت و روشنگری است. دهه فجر این زمان را به ما می دهد که این موضوع را به بهترین شکل انجام دهیم و جهادکبیر را در جامعه محقق سازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم ادامه داد:تبیین و روشنگری انشاءالله با حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن به نتیجه خواهد رسید و این ضرورت کار تبیین و روشنگری است که مردم همیشه درصحنه هستند.

وی در پایان تصریح کرد: مهم ترین وظیفه ای که بعدازتبیین امروزه بسیجیان درسطح مساجد و محلات با محوریت ائمه محترم جماعات دارند تشکیل و راه اندازی قرارگاهها است که مدیریت دبیرخانه این قرارگاهها برعهده بسیج می باشد. شعار جدی ما بعدازتبیین دردهه فجر برای هرمسجد، "ده شب ، ده خدمت " مدنظرقرارگرفته شده که حداقل هرمسجد وپایگاه ، ده خدمت ارزشمند درحوزه درمان؛ آموزش ، ورزش، آسیب های اجتماعی و موضوعات دیگر مدنظر داشته باشند که بحمدالله فرماندهان محترم درسطوح مختلف بسیج، توجیه هستند و ماموریت درحال انجام می باشد.

ارسال نظرات