صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 12 July 2023
سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار کرد:
مراسم معارفه حجت الاسلام دسمی ریاست جدید سازمان بسیج مساجد ومحلات، با حضور سردار بهشتی در محل این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۷۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  مراسم معارفه حجت الاسلام دسمی با حضور سردار بهشتی در محل سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان سازمان بسیج مساجد و محلات و جمعی از همراهان حجت الاسلام دسمی در فضایی دوستانه و پرشور برگزار شد، ابتدا سردار بهشتی به بیان عملکرد این سازمان در مدت تصدی ۳۰ ماهه ایشان اشاره کرد و گفت: امروز بسیج مساجد و محلات با تعامل خوبی که با دیگر سازمان ها و ارگان های مرتبط با مسجد برقرار کرده ، توانسته گامی بلند در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی بردارد . نقطه اوج این تعاملات را می توان در جشنواره برترین های مساجد که در ششم بهمن ماه سال جاری با حضور دست اندرکاران امور مسجد در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد ، دید.

بهشتی افزود: در ۳۰ ماه گذشته اقدامات خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، رسانه و غیره در سطح پایگاه های بسیج مساجد انجام شده که حاصل فعالیت های مخلصانه همکاران سازمان و همه معاونین استانی می باشد.

سردار بهشتی گفت: از جمله کارهای مهمی که در سال گذشته شروع شد و همچنان ادامه دارد، آموزش فرماندهان حوزه ها می باشد که با هدف ارتقاء سطح مدیریت در بسیج انجام شد. همچنین گردآوری و چاپ کتاب های آموزش فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها مقاومت بسیج و کتاب های شورای پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

رئیس سابق سازمان بسیج مساجد افزود: با توجه به درک نیاز به اطلاعات و شناسنامه های پایگاه های سراسر کشور ، اقدام به تهیه سامانه آرشیو مساجد نمودیم که با پیگیری ها و سختی های بسیار زیاد توانستیم بعد از حدود یک سال آن را تهیه نماییم و امروز آماده بهره برداری می باشد.  همچنین جهت ارتباط مستقیم کلیه بسیجیان سراسر کشور با سازمان بسیج ، سامانه تلفن گویا را تعریف نمودیم که با پیگیری های متعدد و جلسات پی در پی توانستیم آن را تا مرحله اجرا پیش ببریم.

سردار بهشتی در پایان سخنانش از تمامی همکاران سازمان بسیج مساجد تشکر نموده و از همکاران خواست تا با قدرت هرچه تمام تر این راه را ادامه دهند و باعث شکوفایی بیش از پیش مساجد گردند.

در ادامه جلسه ، حجت الاسلام دسمی ، ریاست سازمان بسیج مساجد و محلات از تلاش ها بی دریغ سردار بهشتی در مدت تصدی ایشان تقدیر و تشکر نمود و افزود: اگر نبود پیگیری ها و تلاش های سردار بهشتی، شاید امروز چنین نتایج خوبی را شاهد نبودیم. رویکرد باید اینچنین باشد که هر مدیری که عوض می شود و نفری که جدید می آید باید نگاه کند به عملکرد مثبت مدیریت قبلی و راه درست را ادامه دهد.

وی افزود: سابقه ۱۵ ساله اینجانب در سازمان بسیج با مدیریت ریاست های مختلف این مطلب را ثابت کرده است. هر فردی که منصوب می گردد سعی در ارتقاء بسیج دارد و به هر نحوی که شده این مهم را محقق می کند و کار را یک قدم به جلو هدایت می کند.

در پایان این مراسم از زحمات بی دریغ سردار بهشتی تقدیر شد و همکاران سازمان بسیج مساجد و محلات، سردار بهشتی را بدرقه نمودند.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات