صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 11 June 2023
همسر سردار شهید غلامرضا کاووسی در جمع بسیجیان سامان به مناسبت جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها گفت: راه شهدا را با قوت و قدرت ادامه می دهیم.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۲۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه، جشن میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) با حضور آمنه سمیع، همسر سردار شهید غلامرضا کاووسی و خواهران و بانوان بسیجی شهرستان سامان برگزار شد.

همسر سردار شهید غلامرضا کاووسی در این مراسم جشن ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و نیز سالروز ولادت حضرت حضرت زینب (سلام الله علیها ) با بهره گیری از مقوله گفتمان انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در تعالیم انبیاء و برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم ) است.

آمنه سمیع که در جمع خواهران و بانوان بسیجی شهرستان سامان سخن می گفت با اشاره به موضوع ولایت در اسلام افزود: مبارزه بین حق و باطل ، از زمان هابیل و قابیل شروع شد و خداوند متعال 124هزار پیامبر خود را مبعوث کرد تا بشر را به وادی هدایت ، نور و روشنایی و سعادت راهنمایی کننند.

سمیع افزود: وجود مبارک امام راحل (ره) به عنوان نائب امام عصر و ب عنوان خلف برحق حجت خدا(علیه السلام) وظیفه هدایت ملت مسلمان ایران را به عهده گرفت تا مستکبران و ستیزه جویان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم ) اجازه پیدا نکنند اسلام و بشریت را تحت حکومت و ولایت شیطان قرار دهند .

همسر سردار شهید غلامرضا کاووسی، ضمن پرداختن به شخصیت والای حضرت زهرا(سلام الله علیها ) و دختر گرامیشان حضرت زینب (سلام الله علیها) گفت: زیباترین الگو و تابلویی که از زن در دفاع از اسلام و ولایت وجود دارد، نقش موثر حضرت زهرا(س) است که شهید راه ولایت شد و دختر گرامیشان حضرت زینب (سلام الله علیها) نیز ادامه دهنده راه مادر یزگوارشان(سلام الله علیها) است که با حضور قهرمانانه خود در کربلا، نقش مهمی را برای دفاع از اسلام و حجت خدا(علیه السلام ) ایفا کرد.

وی، با پرداختن به موضوع نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: نقش زنان مسلمان ایران اسلامی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره) نقشی بی بدلیل است.

سمیع، ادامه داد: ما انقلاب را بدون حضور زنان نخواهیم دید و ادامه پیدا نخواهد کرد؛ لذا بروید خاطرات همسران شهدا را بخوانید و آنجا خواهید دید که ما همسران شهید هنوز هم راه شهیدانمان، اماممان و راه حسین بن علی (علیه السلام ) و حضرت زینب (سلام الله علیها ) را با قوت و قدرت ادامه خواهیم داد و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، همواره مدافع حریم ولایت و امامت خواهیم بود.

ارسال نظرات