صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 10 June 2023
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد؛
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: باید به رمز پیروزی انقلاب تمسک کنیم، چرا که تاریخ این کشور نشان دهنده اقتدار ایران است.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۵۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در همایش «ماندگاری انقلاب در پرتو وحدت بصیرت و  ولایت» با حضور مسؤولان لشکری و استانی که در سالن جلسات مجموعه فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر محور وحدت و ولایت تشکیل شده است و این همایش برای نخستین‌بار همزمان در غرب کشور و استان‌های کردستان، سیستان و بلوچلستان و... درحال برگزاری است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه سه ضلع ولایت، وحدت و بصیرت در راس انقلاب قرار دارد و پیروزی انقلاب براساس این محورها پایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: باید در مقابل با چالش‌ها و فتنه‌هایی همچون سال 88 و... از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم و با وحدت مردمی حول محور ولایت حرکت کنیم و این اتحاد ما در واقع تودهنی محکمی به دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

این مسؤول ادامه داد: در طول تاریخ اسلام، همه پیامبران(ص) در فکر دین و آیین توحیدی بودند و این سه محور را سرلوحه امور قرار دادند بودند و بر پرهیز از تفرقه امت و حفظ اتحاد اسلام تاکید کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ملت ما آگاهی، اتحاد و ولایت را نباید از دست بدهند و در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

وی گفت: اگر امروز نگاهی به اوضاع جهان اسلام دنیا بر اساس تحولات منطقه می‌بینیم که این سه موضوع و محور مذکور حتی در برنامه دشمنان اسلام است و تلاش بر مدیریت بر وحدت بصیرت ولایت جهان اسلام دارند و براساس تفکر و انگیزه‌های خود پیش بروند و تفرقه ایجاد کنند، اما ظاهری برخی از این تفرقه‌ها دیده می‌شود و سناریوی دشمنان در حال شکست است.

ریحانی یادآور شد: امروز کشور فلسطین محور اصلی در جهان اسلام است و دشمنان می‌خواهند تا اسلام امریکایی را بر اسلام ناب پیامبراکرم(ص) جایگزین کنند و بصیرت را براساس تفکرات سکولاری از مردم بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: باید به رمز پیروزی انقلاب تمسک کنیم، چرا که تاریخ این کشور نشان دهنده اقتدار ایران است.

وی گفت: همه راهبرد‌های دشمن در همه صحنه تاکنون با شکست مواجه شده است و جنگ تحمیلی، قطعنامه‌ها، تسخیر سفارتخانه لانه جاسوسی در ابتدا با ترس و هراس جامعه مواجه بود، اما بعدها به سربلندی و عزت و پیروزی ایران منتهی شد.

ریحانی خاطرنشان کرد: باید پیروزی‌ها و عزت‌های فراتر از حد تصور برای کشور رقم بخورد و اگر بر اساس این سه محور توجه و تمسک کنیم تا اقتدار و پیروزی‌های بیش از پیش برای ما خلق میشود.

این مسؤول یادآور شد: خواب بزرگی که برای اقتدار نظام، جبهه مقاومت، تغییر رفتار در ایران، خاورمیان و... دیده‌اند باعنایت خدا و به نفع ایران در حال رقم خوردن است و شکست‌های بزرگی برای دشمنان اسلام در پیش است.

ریحانی به اشاره به سخنان گوهربار و توصیه‌های مقام رهبری برای پیشبرد اهداف نظام در کشور، تصریح کرد: این انقلاب شکست خوردنی و فرود آمدنی نیست و لحظه‌ای از مسیر حرکت خود باز نمیایستد و براساس داشته‌ها با وجود ملتی سربلند پیروز رو به جلو حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: وارد سی و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شدیم و متحد و مقاوم ایستادگی می‌کنیم.
ارسال نظرات