صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
محمدی رمز توسعه‌یافتگی و کمال معلم را در باور به یادگیری مستمر برشمرد و اظهار کرد: برای عرضه بهترین و مرغوب‌ترین نوع کنش، معلمان باید یادگیرندگان مادام‌العمر باشند تا بتوانند معلمی خوب باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۵۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج مازندران، سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کرد: معلم و مربی تأثیرگذارترین عامل است که عمیق‌ترین تأثیر را بر شخصیت نسل جدید می‌گذارد و اگر روزی در جامعه تمام موانع برون‌سازمانی توسعه آموزش و پرورش برطرف شود، آموزش و پرورش آن جامعه توسعه نخواهد یافت.
 
محمود مهرمحمدی در نشست پایانی نخستین دوره هم‌اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسؤولان دانشگاه فرهنگیان و نیز چهارمین نشست بالندگی حرفه‌ای کارشناسان نظارت و ارزیابی و مدیران گروه‌های آموزشی که با حضور صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیرانوند نماینده مردم خرم آباد و احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، دانشگاه فرهنگیان را به‌عنوان نهاد استراتژیک و رکن خدمت در راستای تعالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: باید به تحول و تعالی آموزش و پرورش که سخت به آن نیازمندیم به عنوان رسالتی فرادستگاهی و ملی نگریسته شود.

مهرمحمدی با بیان اینکه تحول و تغییر در نظام تعلیم و تربیت محدود به عوامل درون سازمانی نیست، افزود: امر تربیت معلم به قرینه آن کل، یک وظیفه ملی و فرادستگاهی است.

وی تصریح کرد: این مهم محقق نمی‌شود مگر عاملان توسعه‌یافته ذهنی و مهارتی یعنی معلمان و مربیان در آن استقرار یافته باشند.

مهرمحمدی خاطرنشان کرد: به تصریح عقل و شهادت تجربه‌های میدانی، حد کمال و توسعه‌یافتگی هر نظام آموزش و پرورش را کمال و توسعه یافتگی معلمان آن تعیین می‌کنند.

وی رمز توسعه‌یافتگی و کمال معلم را در باور به یادگیری مستمر برشمرد و اظهار کرد: برای عرضه بهترین و مرغوب‌ترین نوع کنش، معلمان باید یادگیرندگان مادام‌العمر باشند تا بتوانند معلمی خوب باشد.

وی با بیان اینکه یادگیری مادام‌العمر نیاز به همه ظرفیت‌های ملی دارد، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه هنری و فرهنگی می‌تواند با تسهیل اماکن حضور دانشجو معلمان و معلمان در جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، سمینارها و دوره‌های فرهنگی و هنری از جمله موزه، سینما، تئاتر، موسیقی و سرود به سهم خود در یادگیری مادام‌العمر مشارکت کرده و از آن حمایت کند.
ارسال نظرات