صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023
در مرحله اعزام کاروان راهیان نور در اسفندماه امسال 300 دانش‌آموز پسر به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۳۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: این تعداد از نیروهای فرهنگی و راوی برای ارائه مطالب به دانش‌آموزان در کاروان‌های راهیان نور حضور دارند که در همه کاروان‌های راهیان نور اجرایی می‌شود.

حسین پالار اظهار کرد: در این مرحله از اعزام کاروان راهیان نور که در اسفندماه امسال اجرایی می‌شود 300 دانش‌آموز پسر به مدت پنج  روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.


وی با اعلام اینکه اعزام دانش‎‌آموزان با تمهیدات لازم و با همکاری نیروی مقاومت بسیج نکا با 6 دستگاه اتوبوس انجام می‌شود، افزود: تعدادی از دبیران، مدیران و مربیان آموزش و پرورش شهرستان هم دانش‌آموزان را در این سفر معنوی همراهی می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی اروندکنار، طلائیه، شلمچه و دهلاویه دیدن می‌کنند، اظهار کرد: حضور در یادمان شهدای هویزه و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهیدان از دیگر برنامه‌های این اردوها است.

پالار افزود: هدف از اجرای این برنامه و اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی در واقع آشنایی جوانان و نوجوانان با شرایط مختلف جنگ و دوران سختی است که دشمنان بر این مرز و بوم با جنگ تحمیلی بر ما وارد کردند تا دانش‌آموزان ما با این شرایط جنگ آشنا شده و همچنین با فرهنگ شهادت مأنوس شوند.

وی آشنایی نسل جوان با رشادت‌های دلاورمردان این خطه را از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور اعلام کرد و یادآور شد: تقویت روحیه انقلابی در بین دانش‌آموزان، دفاع از خاک و میهن و همچنین نهادینه کردن فرهنگ شهادت، از اهداف مهم دیگری است که در این اعزام‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نکا ادامه داد: دانش‌آموزان ما با حضور در این اردوها، در تقویت زندگی معنوی خود تلاش بیشتری خواهند کرد و تجربیات این سفر راهی برای رونق بخشی به زندگی روزمره و حرکت در مسیر زندگی به سبک اسلامی و اهل بیتی خواهد بود.

این مسؤول افزود: تاکنون بیش از یک‌هزار دانش‌آموز دختر و پسر نکایی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در سال جاری اعزام شدند و با توجه به دستورالعملی که به صورت مشترک ما بین آموزش و پرورش و بسیج صورت گرفته است؛ این اعزام‌ها همچنان ادامه دارد.

پالار گفت: برنامه‌ریزی‌ها با هماهنگی آموزش و پرورش و سپاه انجام و اعزام کاروان‌ها با مدیریت آموزش و پرورش اجرایی می‌شود و به همین منظور، برنامه‌ریزی برای اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور تا پایان سال ادامه دارد.

ارسال نظرات