صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 17 June 2023
مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری همایش علمی « نفوذ، طرح دشمن در دوران پسا برجام و راهکارهای مقابله با آن» خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۲۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمدرضا زارعی‌تبار صبح امروز در نشست خبری همایش علمی « نفوذ، طرح دشمن در دوران پسا برجام و راهکارهای مقابله با آن» اظهار داشت: پیدایش انقلاب اسلامی با آرمان‌های بلندی که امام خمینی(ره) برای آن ترسیم کردند منافع نظام سلطه را به طور جدی به خطر انداخت.

زارعی‌تبار ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک قدرت برتر منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل کرد و در ادامه با فراگیری پیام و گفتمان خود در منطقه و فراتر از آن، نویدبخش تمدن اسلامی در عصر جاهلیت جدید قرار گرفت.

وی افزود: آرمان بلند امام راحل برای انقلاب اسلامی، حاکمیت اسلام بر جهان و احیای فرهنگ و تمدن اسلامی بود و نظام سلطه برای مقابله با این رویکرد از هیچ توطئه‌ای فروگذار نکرد.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر بیان داشت: درحال حاضر دشمن از هیچ تلاشی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده و دانشگاه‌ها، اتاق‌های فکر، لابی‌های مختلف صهیونیستی، غول‌های صنعتی و احزاب و رسانه‌های مختلف آنها در حوزه نفوذ مشغول تصمیم‌سازی بوده و با تمام ابزارها، فشارها و تلاش‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی قصد دارند در قالب «نفوذ» نظام اسلامی را به زانو درآورده و وادار به تبعیت نمایند. هم اکنون 160 موسسه در آمریکا و اروپا مشغول عملیاتی کردن راهبردهای نفوذ علیه انقلاب اسلامی هستند، بنابراین لازم است نخبگان انقلابی این موضوع را رصد نموده و برای مقابله با آن نقشه جامعی را تدوین نمایند.

زارعی‌تبار تصریح کرد: سپاه امام صادق(ع) بوشهر در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و برای انجام بهینه این ماموریت و احصاء راهکارهای عالمانه برای مقابله با نفوذ دشمن، همایش علمی « نفوذ، طرح دشمن در دوران پسا برجام و راهکارهای مقابله با آن» را برگزار می‌کند.

وی گفت: در همین راستا، ابتدا فراخوان مقاله‌ای در سه محور و 10 موضوع طراحی و اعلام شد که به حمدالله با استقبال بسیار مطلوبی مواجه گردیده و مقالات متنوعی در موضوعات مختلف فراخوان به دبیرخانه همایش واصل گردید و ان‌شالله مقالات برتر در همایش پایانی ارائه خواهند شد.

زارعی تبار افزود: این همایش روز سه‌شنبه سوم اسفند ماه و در سالروز یکی از وقایع تاریخی مرتبط با نفوذ یعنی کودتای انگلیسی رضاخان، در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سخنران این همایش یکی از سخنرانان مطرح کشوری مرتبط با موضوع خواهد بود و علاوه برسخنرانی و ارائه مقالات برتر، نمایشگاه کاریکاتور نفوذ نیز در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد . مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) در پایان اظهار داشت: مهمان ویژه این همایش نیز پدر بزرگوار شهید احمدی روشن خواهد بود و از ایشان بعنوان پدر شهید راه علم و شهیدی که با نفوذ دشمن به شهادت رسید، تجلیل خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات