صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 13 August 2023
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: ملتی که پر شورتر از هر زمان دیگری در روز جشن ملی در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند و وحدت و یکپارچگی را به نمایش گذاشتند با یکدیگر مشکلی ندارند و در برابر دشمن واحد خود با اتحاد می ایستند.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۹۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

دکتر حمیدرضا مشهدی عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون طرح آشتی ملی  که چندی است در رسانه ها به آن پرداخته می شود و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با مردم تبریز موضع خود را در این خصوص ابراز کردند و راهنمایی های روشنگرانه خود را در اختیار آحاد ملت قرار دادند، به گفت وگو پرداخت.

وی اظهار کرد: طرح آشتی ملی که این روزها بر سر زبان ها افتاده است را نمی توان طرح تازه ای دانست، چرا که پس از آغاز مجلس گروهی از نمایندگان مردم به سردم داری آقای عارف از مواضعی با عنوان گفتگوی ملی یاد می کردند.

مشهدی توضیح داد: در واقع طرح گفتگوی ملی و آشتی ملی اهداف برابری را دنبال می کنند، البته بیانات رهبر انقلاب که فرمودند: "مگر مردم با هم قهرند که آشتی کنند؟" موضع را در برابر این طرح ها روشن می کند.

وی ادامه داد: ملتی که پر شورتر از هر زمان دیگری در روز جشن ملی در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند و وحدت و یکپارچگی را به نمایش گذاشتند با یکدیگر مشکلی ندارند و در برابر دشمن واحد خود با اتحاد می ایستند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: زمانی که فتنه گران نظام را در سال 88 با بحران رو به رو کردند و پس از دامنه اتفاقات آن سال رهبر انقلاب خواستار اعلام مرزبندی از جانب آنان شدند تا نهایتا آنها بتوانند عفو ملی را داشته باشند که دیدیم این عده از مرزبندی با دشمن نیز امتناع کردند و برای اقدام به این مسئله تعلل ورزیدند و به نظر می رسد با اقدامات امروزشان می خواهند حضور پر شور مردم را به حاشیه ببرند.

مشهدی تبیین کرد: امروز که در آستانه انتخابات سال 96 قرار گرفته ایم این عده که دریافتنه اند با عدم جدایی از دشمنان نظام جایگاهی در نظام ندارند با ارائه طرح هایی نظیر آشتی ملی می خواهند که به صحنه سیاست بازگردند.

در ادامه این گفت وگو دکتر مشهدی در پاسخ به این سوال که " چرا اشاره ترامپ به حمایت از مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران با طرح آشتی ملی همزمان شده است؟" گفت: شاهد هستیم که همزمان با یاوه سرایی های رییس جمهور جدید آمریکا برخی ها هم در داخل ایران به موضوعاتی نظیر برپایی وزارت حقوق بشر در ایران دامن زده اند تا با همسویی  با صحبت های پرزیدنت ترامپ در داخل به نظام حاکم فشار وارد آرند.

وی افزود: اینان که حاضر به مرزبندی با دشمنان روشن ملت و کشور نشده اند و در واقع از دایرة المعارف سیاسی ایران خط خورده اند باز هم نشان دادند که خط مشی خود را از خارج از مرزهای ایران دریافت می کنند و روشن است که دیگر بار بر اشتباه خود اسرار ورزیده اند.

مشهدی در خاتمه خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره خوبی فرمودند که نظام این عده را تحمل می کند و اگر نیاز باشد مردم متحد ما پاسخ این افراد را بار دیگر با قدرت بیشتری خواهند داد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات