صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 14 August 2023
غیور گفت: برپایی نمایشگاه های عرضه صنایع دستی و تولیدات اقتصادی مقاومتی شهرستان در شهرهای اردستان، زواره و تورهای بازدید از مکان های تاریخی و فرهنگی در دستور کار خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۷۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فرماندار این شهرستان اظهار کرد: مهمانداری و مهمان نوازی از سنت های خوب شهرستان اردستان بوده، لذا کلیه دستگاه های اداری، امنیتی، انتظامی، فرهنگی، بهداشتی و اصناف آمادگی لازم جهت هرچه بهتر پذیرایی از مسافران نوروزی را ذاشته باشند.

علیرضا غیور در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری اردستان گفت: شهرستان اردستان امکان اسکان بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر را در هر شبانه روز در مرکزهای پیش بینی شده دارد.

وی افزود: شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و دیگر ارگان های ذیربط آمادگی لازم جهت پذیرایی، اسکان و خدمات دهی به مسافران نوروزی را دارند و بناهای تاریخی و مکان های گردشگری نیز مهیای استقبال از علاقه مندان خواهند بود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مکانها و امکانات دیگر اقامتی پیش بینی شده تصریح کرد: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدمات لازم را به عمل آورد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه های عرضه صنایع دستی و تولیدات اقتصادی مقاومتی شهرستان در شهرهای اردستان و زواره و تورهای بازدید از مکان های تاریخی و فرهنگی در دستور کار خواهد بود.

 غیور تصریح کرد: ۳۰ واحد آموزشی، سه واحد بوم گردی، هتل مهاباد، مهمانسرای جهانگردی اردستان و محل های اسکان اضطراری برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

رئیس ستاد هماهنگی سفر شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: دو ایستگاه سلامت در مسیر جاده ترانزیت از ۲۷ اسفند ماه ۹۵ لغایت ۱۵ فروردین ۹۶ و تشکیل گشت ویژه پلیس راهنمایی با همکاری دیگر ارگان ها بطور ۲۴ ساعته راه اندازی خواهد شد.

غیور با بیان اینکه جاذبه های گردشگری و ویژگی های برجسته ای در شهرستان اردستان وجود دارد تصریح کرد: معرفی این جاذبه های گردشگری در سطح استان یک همت همگانی را می خواهد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه نظارت، کنترل بازار و دقت در ارائه کالا و خدمات با کیفیت به مردم و میهمانان مورد تاکید است تصریح کرد: رعایت مسائل بهداشتی در رستوران ها و مراکز عرضه غذایی و همچنین نظافت شهر و روستاها از دیگر برنامه های استقبال از مسافران نوروزی است.

غیور تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان و اورژانسی در ایام نوروز از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.

ارسال نظرات