صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 16 August 2023
در سال 95 در مجموع 4 هزار و 117 نفر در کاریابی‌های شهرستان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، که از این تعداد 461 نفر مشغول به کار شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۶۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان در جلسه اشتغال شهرستان زنجان گفت: در سال 95 در مجموع 4 هزار و 117 نفر در کاریابی‌های شهرستان زنجان ثبت ‌نام کرده‌اند.

کامران آذری با اشاره به اینکه مقرر بود، کاریابی‌ها ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشند، افزود: جذب نیروها از طریق کاریابی‌های غیردولتی انجام می‌شود و اداره کار به صورت مستقیم نمی‌تواند اشتغال را برای واحدهای صنعتی ایجاد کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این دفاتر با مراکز فنی و حرفه‌ای ارتباط دارند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای ارتباط این دفاتر با مراکز آموزشی پیش‌بینی شده است.

آذری از فعالیت هفت کاریابی در سطح شهرستان زنجان خبر داد و افزود: از این پس نمایندگان کاریابی‌ها در مراکز فنی و حرفه‌ای حضور می‌یابند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور این نمایندگان افراد متقاضی اشتغال و دارای مهارت‌های خاص می‌توانند با کاریابی‌ها ارتباط مستقیم برقرار کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در سال 95 در مجموع 4 هزار و 117 نفر در کاریابی‌های شهرستان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد 461 نفر مشغول به کار شده‌اند.

آذری با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان در کاریابی‌های شهرستان زنجان 2 هزار و 119 نفر دارای مهارت بودند، بیان کرد: این افراد دارای مدرک فنی و حرفه‌ای و داشتن مهارت حرفه‌ای بودند.

وی از عدم داشتن مهارت یک هزار و 998 نفر در کاریابی‌های زنجان خبر داد و افزود: با توجه به اطلاعات و ارتباط با مراکز فنی و حرفه‌ای کاریابی‌ها برای ارتقای مهارت افراد ثبت‌نام کننده تلاش کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر افراد ثبت‌نام کنندگان تحصیلات آکادمیک را دارند، اضافه کرد: با وجود این تحصیلات افراد در زمینه کارآفرینی مهارت لازم را ندارد.

آذری با اشاره به اینکه یک هزار و 907 نفر متقاضی مقرری بگیر در واحد بیمه بیکاری شهرستان زنجان هستند، گفت: از این تعداد مقرری بیمه بیکاری برای یک هزار و 839 نفر برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه از یک هزار و 839 نفر تعداد یک هزار و 829 نفر به تامین اجتماعی معرفی شدند، ادامه داد: تعداد 110 نفر نیز به فنی و حرفه‌ای زنجان ارجاع داده شده‌اند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: مقرری یک هزار و 874 نفر از مقرری بگیرها به دلایلی قطع شده که بیشتر مربوط به سال‌های گذشته است و 236 نفر نیز از مقرری بگیرها مشغول به کار شدند.

آذری با اشاره به اینکه در سال94، تعداد 338 نفر به کار گمارده شده‌اند، عنوان کرد: این در حالی است که در 10 ماهه سال جاری 461 نفر مشغول به کار شدند.

ارسال نظرات