صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - 04 September 2023
سردار دهقان با بیان اینکه انقلاب ما مکتب رهایی را به ملت‌ها ارائه کرد، افزود: انقلاب اسلامی به دنیا پیام عدالت، آزادی و بهرمندی از هویت ملی داد و اینکه کسی حق ندارد خود را ارباب دیگران بداند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۶۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت‌ها هویت دارند و باید سرنوشتشان را خودشان به‌دست گیرند، تصریح کرد: نظام سلطه هیچ صلاحیت اندیشه‌ و اخلاقی ندارد تا برای دیگران تعیین و تکلیف کند.
 
سردار حسین دهقان  در همایش فاتحان فاو در اردوگاه شهید رسولی  شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و غربی را مطرح کرده بود، اظهار کرد: دشمنان دنبال تجهیز و نفوذ خودشان در منطقه هستند و در این مسیر هر اقدام و ابزار را به‌کار می‌برند تا مانع حرکت انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مکتب رهایی را به ملت‌ها ارائه کرد، افزود: انقلاب اسلامی به دنیا پیام عدالت، آزادی و بهرمندی از هویت ملی داد و اینکه کسی حق ندارد خود را ارباب دیگران بداند.

دهقان با اشاره به اینکه تمامی شناسنامه غربی‌ها از دوران استعمار کهن و نو تا امروز چیزی جز کشتار و غارت برای رسیدن به منافع خودشان نیست، گفت: امریکایی‌ها به هر بهانه‌ای سعی در تخریب چهره اسلام دارند.

وی با بیان اینکه جهل موجب تداوم حیاط نظام سلطه می‌شود، بیان کرد: امروز امریکایی‌ها حتی تهدید به لشکرکشی می‌کنند اما کسی به حرف‌های آنان توجه نمی‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز امریکایی‌ها جرأت حضور در هیچ جایی را ندارند چون امریکا شکسته و فرو ریخته است، گفت: خبیث‌ترین نوع بشر در دنیا صهیونیست‌ها هستند.

این مسؤول با بیان اینکه صهیونیست‌ها از گوشه گوشه دنیا جمع شدند و سرزمین فلسطین را اشغال کردند، اضافه کرد: گروه‌های تروریستی محصول توطئه شوم صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند.

دهقان با بیان اینکه امروز امریکایی دارند تلاش می‌کنند صهیونیست را از ذهن مسلمانان بردارند و ایران اسلامی را جایگزین کنند، خاطرنشان کرد: تشکیل ناتوی عربی نقشه‌ای بر علیه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر جایی که آمریکایی‌ها هستند جاسوس‌خانه است و به‌دنبال تأمین منافع خودشان هستند، ادامه داد: وهابی‌گری و سلفی‌گری جایی در اسلام ندارد و امروز بزرگترین تهدید برای کشورهای منطقه گروه‌های تکفیری و داعش است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه جریان داعش فقط شیعه نمی‌‎کشد بلکه اهل تسنن را هم می‌کشد، افزود: داعش تهدیدی برای ما نیست.

این مسؤول با بیان اینکه ملت ما ملت یکپارچه و منسجم همراه با نظام تحت رهبری است، خاطرنشان کرد: ثبات و امنیت کشورمان در منطقه بی‌نظیر است اما دشمن حتماً کاری می‌کند تا به ما آسیب بزند.

دهقان گفت: امروز کشور ما در اوج عزت قرار دارد و کشوری مستقل است.

*هر جایی که آمریکایی‌ها هستند، مرکز توطئه است

وی با اشاره به اینکه هر جایی که آمریکایی‌ها هستند آنجا جاسوس خانه و مرکز توطئه است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دنبال تأمین منافع خودشان هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وهابی‌گری و سلفی‌گری جایی در اسلام ندارد، افزود: امروز بزرگ‌ترین تهدید برای کشورهای منطقه گروه‌های تکفیری و داعش هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه جریان داعش فقط شیعه نمی‌کشد بلکه اهل تسنن را هم می‌کشند، تصریح کرد: داعش تهدیدی برای ما نیست زیرا زمانی یک جریانی مانند داعش می‌تواند در جایی نفوذ و حضور پیدا کند که بتواند برای خودش پایگاه اجتماعی درست کند.

دهقان با بیان اینکه ملت ما به‌عنوان ملت یکپارچه، متحد و منسجم همراه با نظام تحت ولایت رهبری، است، گفت: امروز با وجود همه تلاش‌هایی که رژیم صهیونیستی، عربستانی‌‌ها و آمریکایی‌ها کردند نتوانستند یک عمل موفقی در کشور ما انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه ثبات و امنیت کشورمان در منطقه بی‌نظیر است، اظهار کرد: اما دشمن حتماً کاری می‌کند تا این ثبات و امنیت را برهم بزند و از اینکه نمی‌توانند به نتیجه برسند حتماً دق می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروز کشور ما در اوج عزت و کشوری مستقل است و تنها کشوری که بتوان آن را مستقل تلقی کرد کشور اسلامی ما است، بیان کرد: امروز عزیزترین مردم در دنیا ملت شریف ما هستند زیرا این ملت خودش را پیدا کرد راهش را انتخاب کرد و این مسیر را با قدرت و با پذیرش هر هزینه‌ای ادامه خواهد داد و هیچ‌کس در زیر این سقف آسمان نیلگون نمی‌تواند برای این مردم تکلیفی را روشن کند جز خود این ملت.

این مسؤول بیان کرد: این امنیت، عزت، وحدت و انسجام در سایه اسلام است و در دل اسلام بحث امامت و ولایت است و پشتوانه آن، همه ایثارگری این ملت در مقاطع مختلف زمانی متناسب با شرایط خاص که با انجام عمل صالح انجام دادند و شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما در پیشانی این حرکت قرار دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فرهنگ و روحیه شهادت طلبی، روحیه ایثارگری، روحیه بسیجی بودن برای دفاع آگاهانه و مؤثر از انقلاب، نظام و ارزش‌های اسلامی جزء داشته‌های اصلی ما برشمرد و افزود: عوامل قدرت خود را باید توسعه دهیم و نخستین گام این است که اجازه ندهیم در صفوف منسجم ملت ما خدشه‌ای وارد شود و عنصر فرهنگی شهادت و ایثارگری را حفظ کنیم.

دهقان با اشاره به اینکه باید در حوزه‌های علمی گام‌های بلندتر و بیشتری برداریم، گفت: در زمینه اقتصاد باید اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک برنامه برای توسعه کشور جدی بگیریم.

ارسال نظرات