صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - 09 August 2023
آیت الله مدرسی با تجلیل از حضور گسترده بسیجیان استان در رزمایش الی بیت المقدس گفت: حضور در رزمایش،حامل پیامی برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی است که بدانند تا این ملت با فرهنگ بسیج آمیخته است احدی جرات تجاوز و تعدی به این نظام، مرز و خاک و آئین را نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۱۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی، در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» گفت: بر اساس آموزه های اسلام و طبق فرموده پیامبر اسلام(ص) سه صدا که باعث نزدیک شدن به خدا می شود. یکی از این صداها، صدای گام رزمندگان است. صدای گام شما بسیجیان فداکار و حاضر در صحنه و مخلصی که با دیدن آموزش های گوناگون و با حضور در میدان های رزم و اعلام آمادگی در عرصه های مختلف موجب ایجاد امنیت در فضای اسلامی و رعب دشمن می شوید.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: شما بسیجیان فرهنگی را آفریدید که عظیم ترین و ماندگارترین یادگار امام(ره) را برای تاریخ به یادگار گذاشت و مظهر عشق، ایمان و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: امروز بسیج به خاکریز مستحکمی در برابر جنگ بی پایان دشمنان ایران، اسلام و تشیع تبدیل شده است.

آیت الله مدرسی با اشاره به لزوم تبعیت از توصیه های رهبر انقلاب تاکید کرد: آنچه وظیفه تک تک ماست توجه به آموزه و توصیه های رهبر انقلاب است. یکی از توصیه های ایشان که باید در بین همه مافراگیر شود حفظ آمادگی های گوناگون برای دفاع همه جانبه از اسلام و انقلاب است. این انقلاب دشمنانی قسم خورده دارد که هم ایادی داخلی را در کشور به کار می گیرند و هم ایادی خارجی را به جنگ نیابتی با انقلاب فراخوانده اند.

وی ادامه داد: یکی از توصیه های رهبر انقلاب حفظ فضای سالم در کشور و منزوی کردن نفاق، آلودگی، غفلت و ریا در این نظام اسلامی است. تامین امنیت فرهنگی این کشور امروز فقط و فقط به دست شما بسیجیان و با پرچمداری رهبری و مراجع تقلید امکان پذیر است. اگر این فرهنگ بسیجی در کشور و استان ما حاکم نبود معلوم نبود فرهنگ کشور را چه آلودگی هایی پر کرده بود.

وی با تجلیل از حضور گسترده بسیجیان استان در رزمایش الی بیت المقدس گفت: این رزمایش و حضور نمودی از هوشیاری و نمایشی از بیداری کامل شما بسیجیان در عرصه های مختلف است.

مدرسی اضافه کرد: همین حضور فتنه های 78 و 88 را ناکام گذاشت. این شما بودید که در عرصه های مختلف با حضور دشمن را عقب راندید و به ایادی داخلی دشمن یادآوری کردید که تا بسیجیان زنده اند نخواهیم گذاشت فرهنگ قانون گریزی، قانون ستیزی و هتک حرمت به مقدسات در این کشور شکل بگیرد.

آیت الله مدرسی، خطاب به بسیجیان اعلام کرد: حضور شما در این میدان یادآور دوران دفاع مقدس است. این حضور حامل پیامی برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی است که بدانند تا این ملت با فرهنگ بسیج آمیخته است احدی جرات تجاوز و تعدی به این نظام، مرز و خاک و آئین را نخواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولان مومن و متدین چشم طمع را از دشمن بر گیرید و چشم امید به خدا و نیروهای پیوسته به خدا بدوزید. احدی نمی تواند غیر از خدا یاری کند. این را به عنوان آموزه اصلی در هر رده ای از پست و مقام نصب العین خود قرار بدهیم.

ارسال نظرات