صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - 10 July 2023
مسوول سازمان بسیج کارگری زنجان در گفتگو با «بسیج» تشریح کرد
مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت: نقش کارگران در اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه های این بخش بی نظیر است نقش کارگران در اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه های این بخش بی نظیر است.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۱۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج کارگری از زمان تاسیس خود توانسته است در عرصه های مختلف خوش بدرخشد، یکی از عرصه های فعالیت این قشر، توجه به برنامه های اقتصاد مقاومتی است که همواره در این مسیر حرکت خودد را قرار داده است.

بنا به این گزارش، نقش بسیج کارگری همچون سایر قشرهای بسیج در تحقق برنامه های کشور بی نظیر است، با توجه به نقش کارگران در عرصه های مختلف نظام اسلامی، بسیج کارگری در تحقق اهداف و برنامه های کشور تاثیرگذار هستند.

تحقق اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردمی امکانپذیر است و بسیج در این زمینه توانسته به خوبی به وظیفه خود در این زمینه بیشتر از سایر اقشار جامعه عمل بپوشاند، افزایش مشارکت مردمی از طریق بسیج عمومی موجب تحقق اقتصاد مقاومتی شده است.

رسول اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  نقش کارگران در اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه های این بخش بی نظیر است.

رسول اکبری با بیان اینکه بسیاری از پروژه های اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج اجرایی می شود، تصریح کرد: خوشبختانه در استان زنجان این نقش برجسته است و طرح های مختلفی از سوی بسیج اجرایی شده است.

وی گفت: کارگران خود را مولد در اقتصاد و شریک در پیشرفت و توسعه کشور می دانند و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان تصریح کرد: سازمان بسیج کارگری زنجان دارای 12 نفر نیروی ثابت و 6 هزار نفر اعضای کارگری بسیجی است  و دارای 45 پایگاه فعال است که 2 واحد متعلق به خواهران است و یکی از اهداف عمده‌ای که دارد شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی که دچار مشکلاتی شده‌اند و از طریق برگزاری جلسات و هم اندیشی با نخبگان کارگری و مسوولان قادر به رفع مشکلات واحد مزبور شده است.

اکبری اظهار داشت: از جمله اهداف دیگری که توسط سازمان بسیج کارگری پیگیری می‌شود عبارت است از :  اهمیت به  جایگاه والا و ارزشمند کارگران، رشد و توسعه تولید داخلی، مصرف کالای  ایرانی، بالا بردن افزایش تولید و بهره‌وری، ارائه مشاوره به واحدهای تولیدی و صنعتی، برگزاری جلسات، آموزش کارگران است که در سال‌های اخیر اهتمام جدی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفته است.
 
وی نقش اقتصاد مقاومتی را در رفع مشکلات اقتصادی  مهم دانست و گفت: مشکلات متعدد در واحدهای تولیدی  و صنعتی از طریق تحقق سیاست های مربوط به اقتصاد مقاومتی هموار خواهد شد و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این مورد کم خواهد شد.

این مسئول افزود: زمانی که ما خود یک محصول را تولید می کنیم و در تولید آن خود کفا هستیم، وارد کردن همان محصول خیانت به کشور است.

اکبری با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین سازمان بسیج کارگری زنجان، تصریح کرد: همه پایگاه‌های بسیج کارگری استان فعال است و حلقه‌های صالحین در بحث‌های وجدان کاری، انضباط کاری و محکم‌کاری تاکید دارد.
ارسال نظرات