صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023
سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تھران بزرگ گفت: تجلیل از خانواده شھدای مدافع حرم در عرصه ھای مختلف یک کار ویژه ای است.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۷۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ، سردار پاسدار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تھران بزرگ در مراسم رونمایی از کتاب «دور و نزدیک» که در خانه ھنرمندان برگزار شد اظھار کرد: آنچه که دغدغه مرا بعد از جنگ به عنوان کسی که صحنه ھای جنگ و ایثارگری ھای کسانی مانند ھمت ھا، باکری ھا، متوسلیان ھا و ھزاران شھید دیگر را دیده بودم، این بود که اگر مجددا جنگی بر ما تحمیل شود آیا جوانان امروز مانند آن جوانان دیروز رشادت و فداکاری خواھند کرد؟ آیا صحنه را مانند «کربلا5»، «والفجر8»، «بیت المقدس» و «خیبر» اداره خواھند کرد؟
وی افزود: تا اینکه در سوریه و عراق این اتفاقات افتاد و ما شاھد پدیده ای به نام «مدافعان حرم» برای تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تاریخ ملت ایران شدیم.
سردار کاظمینی تأکید کرد: وقتی که بررسی می کنیم، می بینیم که واقعا جوانان امروزی به ھمان صورت و یا حتی بھتر از گذشته، با شناخت بیشتر و عاشقانه تر و با ایمانی راسخ تر در صحنه ھا حضور دارند.
وی با بیان اینکه حضرت زھرا(س) اولین شھید مدافع حرم بود، افزود: شھدای مدافع حرم حقیقتا از حریم ولایت دفاع کردند نه فقط از ساختمان حرم.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول االله (ص) خاطرنشان کرد: انسان وقتی فرزندان شھدای مدافع حرم را می بیند، می گوید که اینھا نیز حتما مانند پدرانشان مدافعان حرم و مدافعان ولایت خواھند بود.
سردار کاظمینی، ھمچنین اظھار داشت: تجلیل از خانواده شھدای مدافع حرم در عرصه ھای مختلف یک کار ویژه ای است و ما برخود یک تکلیف می دانیم که از این از خود گذشتگی و ایثار تقدیر و تشکر کنیم.
وی با بیان اینکه اھمیت کار مرادیان گردآورنده کتاب «دور و نزدیک» این است که یک کار داوطلبانه و اعتقادی است، افزود: خانم مرادیان، خانه شھید مدافع حرم را با سختی فراوان در اھواز پیدا کرده و چندین ساعت وقت گذاشته تا بتواند چند فریم عکس از فرزندان شھید مدافع حرم بگیرد تا به نسلھای آینده بگوید که بچه ھای شھدای ما در این سن و سال بودند که پدرھایشان برای اسلام و مذھب و ولایت در ھزاران کیلومتر آن طرف تر ایثار کردند تا تشیع، انقلاب اسلامی و راه امام و شھدا پایدار بماند.
در این مراسم که با حضور فرماندهان و مسئولین سپاه تهران بزرگ ، هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون ، مسئولین و ورزشکاران رشته ی فوتبال و خانواده معزز شهدای مدافع حرم برگزار شد از کتاب عکس دور و نزدیک شقایق مرادیان و همچنین نمایشگاه عکسی با همین عنوان در خانه ی هنرمندان ایران رونمایی شد.
ارسال نظرات