صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 26 July 2023
کارشناس مسائل سیاسی گفت: پروژه هایی که افتتاح می شود روند عادی و جاری اقدامات است که بعضی پروژه ها قبلا انجام شده و افتتاح آنها در آستانه انتخابات کاری عادی است.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۷۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

محمدعلی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به روزهای پایانی سال 95 با عنوان " اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در زمینه اقتصادمقاومتی تکیه بر درون و نگاهی به بیرون داشته باشیم .

وی خاطرنشان کرد: امسال که به نام اقدام و عمل در عرصه اقتصادمقاومتی نامگذاری شده است رهبر انقلاب به جزئیات ورود پیدا کردند و در پایان سال فرمودند " مسئولین بگویند چه کار انجام دادید نه اینکه باید چه کار انجام شود" .

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه علاوه بر دغدغه های فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور امروز مردم با موضوع مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند افزود: رهبر انقلاب به مسئولین سه قوا به صورت امر فرمودند "شما در اولویت باید مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنید" این اقدامات به صورت شعاری نباشد و مردم در زندگی خودشان لمس کنند.

وی بیان داشت: چون اقتصاد به صورت کوتاه مدت آثار خودش را در زندگی مردم نشان می دهد باید در اولویت قرار بگیرد و این به معنای غفلت از مسائل دیگر نیست.

ذاکریان اظهارداشت: دولتمردان باید پاسخگوی این فرمایش رهبر انقلاب باشند که در طول سال چه اقداماتی عملی انجام داده اند و چه پروژه هایی دارند که از دید مردم مخفی نیست.

وی تصریح کرد: پروژه هایی که افتتاح می شود روند عادی و جاری اقدامات است که بعضی پروژه ها قبلا انجام شده و افتتاح آنها در آستانه انتخابات کاری عادی است.

پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: افتتاح پروژه ها در راستای چارچوب منشور اقتصادمقاومتی که رهبری تاکید دارند قرار نمی گیرد و عملا کار اجرایی است.

وی تاکید کرد: طرح های خاص اقتصادمقاومتی، با تکیه بر درون و قطع وابستگی به بیگانگان و مقاوم شدن در برابر تهدیدات دشمن ملاک است که مسئولین از این دسته اقدامات را باید اعلام کنند.

ذاکریان خاطرنشان کرد: دشمن می گوید تمام گزینه ها برای ایران روی میز است و دم از حمله نظامی به ایران می زند که مسئولین از عرصه های اصلی در جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غافل شوند.

وی با بیان اینکه برجام میدان جنگ بوده است عنوان کرد: ما در مذاکرات هسته ای نتوانستیم چیزی بدست آوریم در صورتی که مسئولین اعلام کردند فتح الفتوح بوده است و مردم در آینده آثار آن را خواهند دید. در صورتیکه دشمنان آنان را درگیر جنگ روانی و اقتصادی کردند.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: در آستانه نوروز و اوج بازار گرمی کسبه و بازاریان در طول سال، متاسفانه چیزی که احساس می شود قشر متوسط و آسیب پذیر جامعه توان خرید در ایام عید را ندارند.

وی با بیان اینکه به خوبی لمس می شود که قدرت خرید مردم پایین آمده است ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند " من خجالت می کشم جوانی ظهر از بیرون شرمنده به خانه برگردد".

ذاکریان خاطرنشان کرد: امیدواریم دولتمردان که می خواستند صد روزه مشکلات معیشتی مردم را حل کنند تا پایان خدمت خود بتوانند در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.

ارسال نظرات