صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 12 June 2023
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از اسکان اضطراری 4 هزار و 526 مسافر نوروزی در پایگاه‌ها و چادرهای جمعیت هلال‌احمر استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۵۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهروز کارخانه‌ای از اسکان اضطراری 4526 مسافر نوروزی در پایگاه‌ها و چادرهای جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد و گفت: بیشتر اسکان‌های اضطراری در کمپ ورودی شهر همدان انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: از کل افراد اسکان‌یافته، 122 نفر در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر و 4404 نفر در چادر اسکان داده شدند.

وی همچنین از وقوع 55 فقره حادثه جاده‌‌ای، کوهستان، سیلاب، شهری، برف و کولاک در استان و انجام عملیات امدادرسانی خبر داد و اظهار کرد: در این حوادث، از 40 مصدوم، 7 نفر مصدوم سرپایی و 33 نفر مصدوم انتقالی بودند که از چهار نفرشان فوت شدند.

کارخانه‌ای اعلام کرد: از 25 اسفندماه 95 تا 5 فروردین 96، 30 حادثه جاده‌ای شامل 21 واژگونی خودرو معادل 70 درصد، 6 تصادف معادل 20 درصد و سه مورد سایر معادل 10 درصد اتفاق افتاده است.

وی افزود: کل مصدومان در حادثه واژگونی خودرو 26 نفر شامل 7 مصدوم سرپایی و 19 مصدوم انتقالی بوده است و خوشبختانه هیچ مورد فوتی در این نوع حادثه شاهد نبودیم.

کارخانه‌ای با بیان اینکه در حادثه تصادف 7 مصدوم انتقالی داشتیم که متأسفانه یکی از آنها فوت کرد، ادامه داد: در سایر حوادث جاده‌ای رخ داده کل مصدوم انتقالی داشتیم که از این تعداد، دو نفر فوت کردند.

وی تصریح کرد: در مجموع طی 10 روز، 30 حادثه جاده‌ای 39 مصدوم برجای گذاشت که از این تعداد، 7 مصدوم سرپایی و 32 مصدوم انتقالی بودند که متأسفانه 3 نفر فوت کردند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان همدان با بیان اینکه طی 10 روز یک حادثه کوهستان، یک حادثه سیلاب و یک حادثه برف و کولاک داشتیم، عنوان کرد: یک مصدوم انتقالی در حادثه کوهستان داشتیم که متأسفانه فوت کرده است.

وی همچنین از انجام 4 سورت پرواز امدادی، اعزام 45 آمبولانس و 2 خودروی نجات و به‌کارگیری 235 نفرروز نیروی عملیاتی طی 10 روز در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: متوسط زمان حضور در محل حادثه 8 دقیقه و 30 ثانیه بوده است.

مدیرعامل هلال‌احمر استان همدان در ادامه به طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان از 25 اسفندماه 95 تا 4 فروردین‌ماه 96 اشاره کرد و گفت: این طرح که از 25 اسفندماه 95 توسط اعضا و داوطلبان جوان جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود، تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد یافت به طوریکه اعزام 8 تیم سیار سحاب، برپایی 20 پایگاه ثابت، 5 خیمه نماز، 10 فضای دوستدار کودک و 10 ایستگاه سلامت از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی یادآور شد: توزیع 11 هزار و 452 نقشه گردشگری بین مسافران، مراجعه 12 هزار و 861 مسافر به پایگاه‌های ثابت، 83 مراجعه به تیم سیار سحاب، مراجعه 530 نفر به ایستگاه سلامت، توزیع 11 هزار و 667 برگ بروشور راهنمای گردشگر، اراده خدمات امدادی به 178 مسافر، 573 مراجعه به فضای دوستدار کودک، مراجعه 115 نفر به خیمه‌های نماز، پیوستن 853 مسافر، مقامات و ... به کمپین «نه به تصادفات» و بازدید 682 نفر از نمایشگاه‌های هلال‌احمر از دیگر اقدامات در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات