صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد انتخابات استان، گفت:اعضاء هیات اجرایی به عنوان معتمد مردم با مطالعه قوانین و بخشنامه های مربوط به انتخابات مسائلی را که به هم اندیشی ،هم گرایی ،تعامل بهتر و بیشتر برای برگزاری فرایند انتخابات می انجامد مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۲۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
فتاح محمدی، در جلسه آموزشی اعضاء هیاتهای اجرایی شهرستانهای گچساران و باشت ضمن تقدیر از فرمانداران و بخشداران جهت انجام مراحل اولیه ثبت نام و زیرساختهای برگزاری انتخابات و تشکر از معتمدین بخاطر پذیرفتن این مسئولیت  اظهار داشت:اصل حاکمیت قانون و قانونمداری مهمترین اصولی هستند که معیار فعالیت ما بوده و باید دست اندرکاران اجرای انتخابات در برنامه ریزی و انجام کارهای خود به آن عمل نمایند .
وی گفت :درست است که دولت برای برگزاری انتخابات زمینه سازی میکند اما در واقع از صفر تا صد فرایند انتخابات توسط خود مردم صورت گرفته  و مردم این نقش را به خوبی تا کنون ایفا کرده اند و شما اعضای هیات اجرایی به عنوان نمایندگان مردم هستید.
محمدی افزود:در برخی موارد که فرمانداران ،بخشداران و یا مسئولین مصاحبه ای انجام میدهند برای آگاهی مردم و به عنوان سخنگوی هیات اجرایی می باشند .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار، با اشار ه به اهمیت بحث امانتداری و رازداری  مجریان انتخابات اظهار داشت :شما اعضاء هیات اجرایی به عنوان کسانیکه مورد اعتماد مردم هستید باید در بحث بررسی پرونده ها اصل رازداری و امانتداری را مد نظر قرار داده و از عنوان کردن اطلاعات داوطلبین  و انتقال به افراد غیر از اعضاء خود داری گردد.
وی تصریح کرد:انتقال اطلاعات دیگران علاوه بر ایجاد اختلاف در مجامع و جامعه در اصول دینی و شرعی ما نیز مضمون شمرده شده است .
دکتر محمدی استعلام کتبی مراجع چهارگانه و قانونی را به عنوان ملاک برای تایید یا رد کاندیداها عنوان کرد و گفت :گزارشات در فرایند انتخابات ملاک نبوده و تنها استعلام مراجع چهارگانه و بررسی موارد احتمالی طبق قانون ملاک عمل می باشد که در این میان  این موارد وفق قوانین رعایت گردد.
رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان  تصریح کرد:باید برنامه های انتخابات بر اساس تقویم و برنامه زمانبندی ارسالی وزارت کشور صورت گرفته و سعی شود در همان روزهای اول کارها انجام گردد تا در روزهای آخر به علت ضیق وقت با  اخلال و مشکل در انجام برنامه های مربوطه مواجه نگردیم .
 وی، با اشاره به برنامه ریزی و پیش بینی شعب اخذ رأی در شهر و روستاها با توجه به موقعیت مکانی و جمعیتی اظهار داشت :با توجه به آنلاین بودن سیستم انتخابات و نظارت وزیر محترم کشور بر انجام فرایند برگزاری انتخابات باید با برنامه ریزی شرایط برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری،بدون حاشیه و سالم را برای مردم فراهم نماییم .
ارسال نظرات