صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - 17 August 2023
حجت الاسلام محمدی گفت: ملت ايران شايسته مسؤولانى است که براى تحقق شعار «میشود و میتوانيم» تلاش شبانه‏ روزى كنند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۱۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ درخطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ بااشاره به همیت انتخابات پیش رو اظهار داست:  همه شرايط به فضل الهى آماده است تا در ۲۹ ارديبهشت ماه سال جارى، ملت شريف و بزرگ ايران اسلامى بارى ديگر جوهره انقلابى و سرزندگى خود را در اوج بصيرت، آگاهى و يكپارچگى به نمايش بگذارد. 


وی تصرح کرد:  آنچه در اين راستا بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد پنج مولفه «مشاركت، رقابت، امنيت، سلامت و در نهايت انتخابى آگاهانه و از سر بصيرت»  است كه در فرآيند انتخاباتى در طراز ملت ايران تأثيرگذار مى‏باشد.

وی ادامه داد: از ميان مؤلفه‏ هاى پنجگانه، آنچه براى مقام معظم رهبرى، امام خامنه اى(مدظله‏العالى) از اهميت بيشترى برخوردار است و همواره مورد تأكيد و سفارش معظم ‏له بوده است، حضور پرشور و حداكثرى واجدان شرايط رأى دادن مى‏باشد كه البته از صندوقهاى رأى، سنگرى پرافتخار و غرورآفرين براى حمايت از نظام و جامعه اسلامى انقلابى میسازند.

خطیب جمعه چهارباغ دربخش دیگر خطبه ها بااشاره به خودباوری ملت ایران دربعد پیروزی انقلاب اسلامی گفت نظام اسلامى، مظهر شعار محقق‏شده‏ى «مى‏شود و مى‏توانيم» است. 

وی افزود: در حالى كه در طول دوران قريب به چهل ساله‏ى بعد از انقلاب اسلامى كشور همواره در معرض كارشكنى‏ هاى رنگارنگ غربى‏ ها و به‏ خصوص آمريكايى ها بوده است و از انواع مختلفى از دشمنى‏ها استفاده كرده‏اند تا ايران اسلامى را به زانو درآورند.

وی ادامه داد: وجود مشكلات اقتصادى و اجتماعى در كشور بهانه به دست برخى از دشمنان داده است تا از اين ‏زمينه استفاده كنند و در برابر شعار اصيل انقلاب اسلامى كه «می‏شود و مى‏توانيم» است، «نمیشود و نمیتوانيم» را به مسؤولان كشور القاء كنند واین درحالیست که ملت ايران شايسته ‏ى مسؤولانى است كه همراه با مردم براى محقق كردن شعار «میشود و میتوانيم» تلاش شبانه ‏روزى می‏كنند و به لطف خداى متعال مسؤولان كشور در قواى مختلف تقنينى و قضايى و اجرايى بر اين اساس تلاش مى‏كنند و بايد تلاش كنند.

وی بیان داشت: بر همين اساس بود كه رهبر معظم انقلاب اسلامى با اشاره به برنامه دشمن براى «تضعيف روحيه مسؤولان، مردم و نيروهاى مسلح»، افزودند: دشمن تلاش مى‏كند با استفاده از تاكتيكهاى جنگ روانى، در مسؤولان ضعف و تزلزل ايجاد، و احساس «نمى‏شود و نمى‏توانيم» را در آن‏ها القا كند.

حجت الاسلام محمدی درادامه خطبه ها بامحکوم نمودن حمله موشکی آمریکا به فرودگاهی درسوریه گفت: ايالات متحده آمريكا با رفتارى وحشيانه و ضد قوانين بين‏المللى حمله‏اى موشكى را به فرودگاهى در سوريه صورت داد كه اين حمله با هدف جبران شكست‏هاى تروريست‏ها در هفته‏هاى اخير و در جهت تقويت آن‏ها صورت مى‏گرفت.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  آمريكايى‏ ها بهانه‏ ى خود براى اين حمله را به ‏كارگيرى تسليحات شيميايى از سوى دولت سوريه عنوان كرده‏ اند، اين در حالى است كه دولت سوريه سه سال قبل زير نظر سازمان ملل و با حضور عناصرى از آمريكايى‏ ها كاملا از نظر شيميايى خلع سلاح شد و اكنون نيز اين گروه‏هاى تروريستى هستند كه با حمايت غربىها به برخى سلاح‏هاى شيميايى دست‏يافته‏ اند.

ارسال نظرات