صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 07 June 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: تلاش ما در بسیج این است که با استفاده از پتانسیل نیروهای خلاق و پرتلاش بتوانیم کارهای عمرانی و فرهنگی و آموزشی را انجام دهیم.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۹۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: رهبر انقلاب بر تولید و اشتغال در سال جدید در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و به مردم و مسئولین بر تحقق این امر تاکید کردند.

وی افزود: سپاه و بسیج در راستای فرامین رهبر انقلاب در سال های اخیر با توجه به تاکیدات معظم له بر اقتصاد مقاومتی برنامه های مختلف عمرانی و خدماتی و بهدشاتی و درمانی را در مناطق محروم در دستور کار قرار دادند و فعالیت های بسیاری در این راستا انجام شده است.

دامغانی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی با همکاری سایر اقشار بسیج در راستای منویات رهبر انقلاب تلاش های فراوانی را در سالهای اخیر در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم انجام داده است که بسیاری از این فعالیت ها برای مردم ملموس و مورد توجه بوده است.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان شاهرود بسیج سازندگی فعالیت های گوناگون عمرانی و خدماتی و فرهنگی و آموزشی و پزشکی را با حضور بسیجیان در اقشار مختلف دانشجو و دانش آموز و طلبه و روحانی و پزشکی و دانشجو انجام داده است که رضایت مردم مناطق محروم را به همراه داشته است.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به ارائه تسهیلات برای بنگاه های زودبازده و افراد جویای کار گفت: بسیج سازندگی هر سال تسهیلاتی را برای ایجاد اشتغال برای افراد کارآفرین در نظر گرفته که در سال های اخیر توانسته با همین تسهیلات ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و کارآفرینان در بخش های مختلف کشاورزی،تولیدی ایجاد نماید و در این ردیف جزو دستگاه های برتر در سطح شهرستان است.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی و محرومیت زدایی جزو وظایف ذاتی بسیج است، بیان کرد: تلاش ما در بسیج این است که با استفاده از پتانسیل نیروهای خلاق و پرتلاش بتوانیم کارهای عمرانی و فرهنگی و آموزشی را انجام دهیم که تاکنون نیز در این زمینه موفق بوده ایم و تلاش های فراوانی در مناطق محروم شهرستان شاهرود و میامی انجام پذیرفته است.

دامغانی عنوان کرد: در سال 96 نیز با توجه به اهمیت و تاکید رهبر انقلاب بر تولید و اشتغال ارائه تسهیلات به کارآفرینان و همچنین برنامه های جهادی در قااب اردوهای مختلف یک،سه،هفت و ده روز با حضور اقشار بسیج و با شناسایی پتانسیل و نیازهای مناطق محروم در دست اقدام است.

وی فرهنگسازی در ابعاد مختلف را مهم برشمرد گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش داریم تا بتوانیم با فرهنگسازی در بین بسیجیان در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و در بین بسیجیان با انجام کارگاه های مختلف در این امر تلاش كنيم.

ارسال نظرات