صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: به کسی رأی دهید که در مقابل کدخدا بایستد و انقلاب اسلامی را در مسیر درست خود به پیش ببرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۹۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین یکتا در تجمع نبرد عزم‌ها و اراده‌ها که به مناسبت روز بعثت پیامبر(ص) در مسجد ولایت شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در لحظه بعثت 14 کنگره طاق کسری فرو ریخت و امام خمینی‌(ره) اینگونه تفسیر کرد که در قرن 14 اتفاق خاصی رقم می‌خورد و آن اتفاق به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس منطقه فاو از اهمیت بالایی برخوردار بود و دشمن باوجود نداشتن تجربه، به جنگ شبانه‌روزی آورد و یک رزم در آن منطقه 70 شب طول کشید و به نبرد کارخانه نمک معروف شد؛ ایران در آن منطقه شهدای بسیاری فدای انقلاب کرد و به همین دلیل است که هنوز هم در منطقه فاو تفحص شهدا ادامه دارد.

دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا اضافه کرد: تمام رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس شهید شدند ستون‌ها و سرمایه‌های کشور محسوب می‌شدند و به همین دلیل است که امام خمینی(ره) فرمودند سال‌ها باید بگذرد تا بتوان شهدا را شناخت و جایگاه شهدا مشخص شود.

یکتا بیان کرد: از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص است که در جهان غرب از هم گسیختگی مشاهده می‌شود و آمریکا هزینه بسیاری برای متلاشی کردن اتحاد جماهیر شوروی پرداخت و دولت عراق را در دست گرفت تا امپریالیسم و دهکده جهانی را شکل دهد اما امام خمینی(ره) در سال 1357 تمام برنامه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد و آمریکا در برابر قدرت ایران قد خم کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر که چند کشور با موضوع داعش دست و پنجه نرم می‌کند، ایران در زمان انقلاب از این امتحان سربلند بیرون آمد و گواه این موضوع اسرای جنگی 18 کشور مختلف در داخل ایران بودند؛ به دلیل ولایت‌مدار بودن مردم ایران فرهنگ و پیام انقلاب اسلامی به دورترین نقاط جهان رسیده است.

دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که این جبهه دانشگاه است و در دوران دفاع مقدس مشاهده شد که شهدا به سایر رزمندگان درس ایثار، خودشناسی و بسیاری از خصوصیات انسانیت را تعلیم دادند و به دلیل خون پاک شهدا بود که در سال گذشته مردم از 40 کشور مختلف به شلمچه سفر کردند و ازدحام جمعیت در شلمچه به وجود آمد.

یکتا تصریح کرد: مرکز فرماندهی غرب، اسرائیل است اما رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اسرائیل 25 سال آینده را نمی‌بیند و مقام معظم رهبری کذب نمی‌گوید و می‌توان مشاهده کرد که قدرت گذشته در اسرائیل وجود ندارد و جهان غرب هم واقف به این موضوع است اما دل برخی از مردم کشور لرزیده و این واقعیت را نمی‌پذیرند.

وی مطرح کرد: دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده و به این دلیل است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نبرد عزم‌ها و اراده‌ها آغاز شده و خرمشهرها در پیش رو داریم و در جای دیگر فرمودند که ما در پیچ مهم تاریخ قرار داریم و معقولانه است که جهان غرب، داعش را به وجود آورد و در این زمینه از هرچه در توان داریم دریغ نکنیم چراکه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و مردم ایران بدانند که خبری در راه است.

دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: بنیان انقلاب اسلامی محکم است و قطره‌ای از خون شهدا هدر نرفته است چراکه امام خمینی‌(ره) فرمودند، عشق به شهادت در جوانان انقلاب اسلامی از علائم نزدیک بودن به ظهور است و مردم باید در برخی از رفتار خود به دهه 60 بازگردند و مسجد محل تجمع مردم شود، مشکلات اساسی جامعه از جمله طلاق و اعتیاد و غیره در این مکان مقدس رفع شود و انقلابی بی‌قرار بودن در چهره مردم دیده شود.

یکتا خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری نزدیک بوده و این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و پس از انتخابات سال جاری ایران می‌تواند پیشرفت را در خود ببیند، پس حضور در انتخابات بسیار مهم است و باید شخص اصلح انتخاب شود.

وی خطاب به مردم افزود: به کسی رأی دهید که در مقابل کدخدا بایستد و انقلاب اسلامی را در مسیر درست خود به پیش ببرد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات