صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - 15 August 2023
شب گذشته اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی در سالن بصیرت – لانه جاسوسی برگزار شد، مهندس مهدی جعفری، دبیر این جشنواره و رییس مرکز هنرهای رقومی بسیج بیانیه ای را قرائت کرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۱۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، شب گذشته اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی در سالن بصیرت – لانه جاسوسی برگزار شد، مهندس  مهدی جعفری، دبیر این جشنواره و رییس مرکز هنرهای رقومی بسیج بیانیه ای را قرائت کرد؛ متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

هنرمندان عزیز ، مسئولان و میهمانان محترم و عزیزان رسانه های گروهی
سلام و احترام

در این بیانیه آمده است: نخستین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی در حالی به پایان رسید که از انفاس قدسی شهدا و موهبت همدلی، همگرایی و تعامل خانواده بزرگ بازی سازان ، فعالان عرصه پویانمایی  و فعالان جبهه های فرهنگی انقلاب برگ زرینی را بر تاریخ معاصر نشاند و بی گمان، بدون حضور، پشتگرمی، و همیاری شما عزیزان این اتفاق و این مهم  محقق نمی شد.

این بیانیه می‌افزاید: مرکز هنرهای رقومی بسیج و به طبع آن این جشنواره   اگر اکنون پر وبال گرفت، رشد کرد و در مسیر استعلایی و کمال جویانه اش دستاوردهایی را رقم زد و امروز، بخش مهمی از فعالان عرصه هنرهای رقومی در سراسر کشور، به آن پیوند خوردند برایند تلاش و مجاهدت همه عزیزانی است که ما را در این مسیر یاری نمودند.

در این بیانیه تصریح شده است: میزبانی از نخبگان عرصه هنرهای رقومی ، استراتژیست های فرهنگی و جوانان ولایتمدار بسیجی و انقلابی و نیز، حضور انیمیشن سازان و بازی سازان متعهد داخلی فرازها و جهش هایی را در این دوره جشنواره رقم زد که بی شک، از برکات و دستاوردهای آن هنر صنعت رسانه بازی های رایانه ای و پویانمایی منتفع خواهد شد و هنر دیجیتال غیرتمند، تعهدآمیز، روشنگر و انقلابی ایران که پتانسیل، پویایی و جوشش درونی اش را مرهون گفتمان انقلاب اسلامی است بیش از پیش، روند های تعالی، سعادت و درخشش را خواهد پیمود.

این بیانیه تاکید کرده است: استقبال، همراهی، همدلی، همگرایی شما عزیزان، بازتاب های گسترده داخلی و گاه بین المللی ظرفیتی را فراهم ساخته که امیدواریم در پرتو همدلی و همراهی همه دلسوزان و متولیان جبهه انقلاب اسلامی،  از این پس در ترازی مطلوب تر مورد توجه و اهتمام قرار گیرد و همینطور، عرصه ملی این حوزه پرمخاطب به دلیل وجود وجوه بی شمار انسانی و اندیشه مورد عنایت طیف های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی و دینی کشور واقع گردد.

در این بیانیه آمده است: اگرچه شاهد برپایی اختتامیه جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی هستیم ولی این مراسم آغاز و طلیعه موج و جریان جدیدی در حوزه هنرهای رقومی  را رقم زد تا از این پس، به موازات گفتمان سیاسی و اجتماعی، اقتصادی انقلاب؛ چشم امید در عرصه تولیدات دیجیتال نیز، به گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی باشد.

در این بیانیه تصریح شده است: این رویداد مهم که برای اولین بار به عنوان یک رویداد تخصصی در حوزه گرافیک رایانه ای و تولیدات دیجیتال در کشور برگزار میشود فضایی را خلق کرد که قادر است به پایگاه و پاتوق همه علاقمندان انقلابی دنیا بدل شود و این نیست مگر به دلیل وزن و والایی اندیشه و تفکر هنرمندان متعهد و انقلابی.

این بیانیه تاکید می‌کند: شایسته می دانم از حسن همدلی و حمایت ها و مشاوره های همه عزیزان و دلسوزان ، دغدغه مندان و همراهان و همکاران که ما را در شکل گیری این مهم یار و یاور بودند تشکر نمایم. از همه فعالانی که برای ما اثار ارزشمندشان را ارسال کردند چه آن ها که انتخاب شدند و چه آن ها که انتخاب نشدند صمیمانه سپاسگزارم.


این بیانیه می‌افزاید: از همه مدیران و مسئولان و خبرنگاران رسانه های گروهی که لحظه به لحظه با ما همراه بودند و در کنار ما در این میدان فرهنگی حضور داشتند قدردانی می کنم.

در این بیانیه آمده است: همچنین، از همه مراکز و نهادهایی که در شکوه و تقویت این جریان ارزشی ما را یاری کردند از جمله: معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین ، معاونت های فرهنگی در سپاه های استانی ، رسانه ملی، بسیج صدا و سیما، بسیج دانشجویی ، قرارگاه فضای مجازی روح الله ، سازمان فضای مجازی سراج ، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ، معاونت فاوای بسیج ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، مرکز توسعه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... قدردانی می کنم و معتقدم بدون این وفاق و همدلی این حرکت فرهنگی در این سطح محقق نمی شد.

در این بیانیه بیان شده است: باورم بر این است بی همگان، این مسیر طی نمی شد و نمی شود و به اتفاق می توان چشم اندازهای زیبای ارزشی، اعتقادی، ایدئولوژیک و شاخصه های انسانی هنر دیجیتال ایران علی الخصوص جبهه انقلاب اسلامی را به جهان و جهانیان شناساند و انتقال داد و جلوه های بارز تفکر انقلاب اسلامی و جوهره فرهنگی و انسانی آن را در دنیا متجلی و متبلور ساخت.

در این بیانیه آمده است: لازم است تشکر ویژه خود را از برادران عزیزم در ستاد مرکز هنرهای رقومی بسیج که با تلاش شبانه روزی خود مشکلات عدیده مالی ، کمبود باور نکردنی نیروی انسانی و .... را به جان خریده و برای اعتلای نام بسیج تلاش کردند جشنواره ای را در خور شان هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای رقومی بسیج برگزار نمایند و همچنین اساتید عزیز و بزرگوارم ، هیئات محترم داوران در همه بخش های جشنواره که قبول زحمت نموده و دعوت حقیر را پذیرفتند خالصانه و عاشقانه تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: آنچه شد تلاش عاشقانه ای بود برای تحقق آرمانهای امام حاضر در مسیر نیل به اهداف عالیه انقلاب اسلامی ، اگر بودیم تلاشی مضاعف خواهیم کرد تا بهتر از امروز باشیم و اگر رفتیم دعاگوی توفیق روز افزون این مجموعه خواهیم بود.

ارسال نظرات